تجلیل ازفرهنگیان و دانش آموزان افتخار آفرین حوزه متوسطه استان کردستان

در آستانه سال تحصیلی جدید و با برگزاری جشن بزرگ تلاش ، از 525 فرهنگی و دانش آموز افتخار آفرین و تلاشگر حوزه آموزش متوسطه استان کردستان در سال تحصیلی 95-94 تجلیل شد .

کد مطلب: ۵۳۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،آیین تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان افتخار آفرین و تلاشگر آموزش متوسطه اول و دوم و آموزش های فنی و حرفه ای استان کردستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ، مشاورین فرهنگی استاندار ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، معاونین اداره کل اداره کل آموزش و پرورش کردستان،مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان کردستان و دست اندرکاران امر در مجتمع امام خمینی ( ره ) سنندج برگزار شد .

حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در جشن بزرگ تلاش و آیین تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان افتخار آفرین حوزه متوسطه استان گفت : معلم مهم ترین رکن ارتقاء بخشی به برنامه های آموزش و پرورش است و جشن تلاش در واقع جشن تکریم مقام معلم است .

وی با بیان اینکه مدیریت آموزش و پرورش و برنامه ریزی های انجام شده در موفقیت دانش آموزان و ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی موثر هستند اظهار داشت : هیچ کدام از این متغیر ها به اندازه معلم موثر نیستند و معلم مهم ترین رکن ارتقاء بخشی به برنامه های آموزش و پرورش است .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم هدف از برگزاری جشن را تقدیر از زحمات و اهتمام فعالان و تلاشگران حوزه آموزش متوسطه استان ، مسئولین ، مدیران و معاونین مدارس و معلمان در راستای موفقیت دانش آموزان عنوان و ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشن زمینه لازم را برای ایجاد رغبت و انگیزه بیشتر در بین فرهنگیان ایجاد کند .

وی با بیان اینکه موفقیت دانش آموزان و درخشش آنان در عرصه های مختلف مرهون تلاش و زحمات معلمان و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت است به تشریح برخی از موفقیت های استان در حوزه های آموزشی ، پرورشی و ورزشی پرداخت .

در ادامه این جشن از 440 نفر از فرهنگیان استان شامل مدیران و روسای آموزش و پرورش استان ، معاونین آموزشی و کارشناسان حوزه آموزش متوسطه شهرستانها و مناطق ، مدیران و معاونین آموزشی مدارس ، دبیران و 84 نفر از دانش آموزان موفق و تلاشگر استان در سال تحصیلی 95-94 با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار