کانون زنان بازرگان در همدان تشکیل شد

مسئول امور تشکل‌های اتاق بازرگانی همدان از تشکیل کانون زنان بازرگان در همدان خبر داد و گفت: حمایت از زنان مخترع برای تولید انبوه اختراعات توسط اتاق بازرگانی استان همدان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۵۲۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، طاهره ایزدی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد کشوری روی ریل توسعه حرکت کند باید از تمام ظرفیت کشور استفاده کند اظهار داشت: در حال حاضر 27 تاجر خانم عضو اتاق بازرگانی اسان همدان بوده و فعالیت‌های مناسبی در زمینه تجارت دارند.
وی با اشاره به اینکه بانوان تاجر در بخش کشاورزی اقداماتی همچون کشت گل دارند که به کشورهای اروپایی صادر می‌شود، گفت: همچنین بانوان بازرگان در زمینه‌های خدمات فنی مهندسی، عسل، صنایع‌تبدیلی و صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.
ایزدی با بیان اینکه همچنین در اتاق بازرگانی ملایر نیز 14 بانوی بازرگان عضو هستند عنوان کرد: در مجموع هشت درصد از جامعه بازرگانان اتاق بازرگانی همدان را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه در زمینه صادرات خدمات فنی مهندسی بانوانی هستند که به عنوان صادرکننده نمونه شناخته شده‌اند، افزود: تجارت ماهیت مرد و زن نداشته و باید از ظرفیت افراد در این زمینه به درستی استفاده کرد.
مسئول امور تشکل‌های اتاق بازرگانی همدان اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا ابداعات و اختراعات بانوان فناور را به سرمایه‌گذاران معرفی کرده تا به تولید انبوه برسد که تاکنون نیز چندین مورد عملیاتی شده است.
وی با اعلام اینکه کانون زنان بازرگان در استان همدان راه‌اندازی شده است اظهار داشت: این کانون زمینه حضور در نمایشگاه‌ها فراهم کرده و از حضور در نمایشگاه حمایت می‌کنند.
ایزدی با اشاره به اینکه از اعزام هیئت‌های تجاری بانوان به کشورهای دیگر حمایت می‌کند، اظهار داشت: اتاق بازرگانی به دنبال این است تا بیش از گذشته زمینه را برای صادرات و تجارت افراد فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه اتاق تعاون و اصناف با اتاق بازرگانی موازی‌ کاری ندارد که می‌توانند هم‌ پوشانی داشته باشند، تصریح کرد: خانم‌های فناور افزایش یافته و اختراعات خوبی داشته‌اند که در زمینه پزشکی تولیداتی داشته‌اند.
مسئول امور تشکل‌های اتاق بازرگانی همدان با اعلام اینکه 27 شرکت‌ دانش‌بنیان در استان همدان فعالیت می‌کنند که مدیرعامل چهار نفر ازخانم هستند، عنوان کرد: در واقع اتاق مامن امنی شده است که ظرفیت‌های کاری خود را در کمیسیون‌ها مطرح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار