با پایان یافتن رقابت در مقطع ابتدایی و متوسطه پسران

مقام های برتر تنیس روی‌میز دانش‌آموزان کشور در قم معرفی شدند

رقابت‌های دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در رشته تنیس روی‌میز المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر کشور در قم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۵۲۶۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون سی و سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در قم در دو سالن مریم و شهید منتظری به پایان رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ابتدا 20 تیم دانش آموزان مقطع ابتدایی با اجرای 50 مسابقه در رشته دوبل تنیس به رقابت پرداختند و سرانجام تیم دوبل نوید شمس از البرز و محمدامین صمدی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت؛ این دو به عنوان چهره‌های شاخص تنیس روی‌میز ایران و دارنده چندین عنوان برتر مسابقات قهرمانی کشور، در مسابقه فینال بخش دوبل برابر تیم دو نفره مبین علی‌پور و آرین خلیلی از بوشهر و آذربایجان‌غربی سه بر دو به برتری رسیدند.

همچنین تیم دو نفره آرمان سلیمانی و محمدجواد سهرابی از مرکزی به همراه تیم دوبل پویا احراری از خراسان‌جنوبی و علی خزایی از همدان مشترکا سوم شدند اما نمایندگان قم در این بخش مقامی کسب نکردند.

در پیکارهای بخش انفرادی مسابقات تنیس روی‌میز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی سراسر کشور در قم نیز حدود 100 بازی برگزار شد و سرانجام آریا نصیری و نوید شمس از البرز موفق به کسب مجوز حضور در دیدار نهایی شدند و فینال با قهرمانی نوید شمس و نائب قهرمانی آریا نصیری به پایان رسید؛ محمدامین صمدی از تهران و مبین علی‌پور از آذربایجان‌غربی دو پینگ پنگ باز دیگر حاضر در مرحله نهایی نیز مشترکا رتبه سوم را کسب کردند و تیم دانش‌آموزان استان مرکزی نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد، ضمن اینکه در بخش تیمی نیز آذربایجان‌غربی با شکست تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شده بود.

تهرانی ها، مقام اول تنیس روی میز دانش آموزان متوسطه

در مسابقات تنیس روی میز مقطع متوسطه پسران که از روز هفدهم مرداد با 20 تیم در قالب چهار گروه آغاز شد، تیم قم بعد از شکست سه بر صفر در مقابل تهران به مقام دوم رسید و تیم آذربایجان غربی و مازندران به طور مشترک سوم شدند و تیم های خوزستان، البرز، مرکزی و یزد نیز به ترتیب مقام های بعدی را کسب کردند.

در مسابقات تنیس روی میز در رده دوبل 64 بازی انجام شد که در نهایت عرفان فاخری از آذربایجان غربی و چیله وری از گیلان مقام اول را کسب نمودند و امین احمدیان از تهران و آرمین غفاری از کرج مقام دوم و امین منتظری از قم و مهدی موحدی از شهرستان های تهران به همراه شعاری و پور موسوی از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در رده انفرادی نیز 130نفر به رقابت پرداختند که در نهایت امین احمدیان از تهران و عرفان فاخری از آذربایجان غربی به ترتیب اول و دوم و مهدی معدنچی از البرزو مهدی شعاری از مازندران مشترکا سوم شدند.

کاپ اخلاق مسابقات تنیس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه نیز به تیم سیستان و بلوچستان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار