شهرداری شهرکرد مجری 18 طرح عمران شهری در سال جاری است

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه 78 درصد بودجه شهرداری شهرکرد در بخش توسعه وعمران شهری هزینه می‌شود، اظهار داشت: بیش از 18پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 44 میلیارد ریال در سال 95 آغاز شده است.

کد مطلب: ۴۹۷۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، نورالله غلامیان دهکردی گفت: احداث و تکمیل آرامستان جدید، پیاده روسازی و مناسب سازی معابر در بافت فرسوده، کنارگذر شرقی و شمالی شهرکرد، ساماندهی تقاطع فارابی جنوبی و کمربندی 15 خرداد، پیاده روسازی امتداد بلوار آیت الله کاشانی، ادامه تعریض بلوار رهبر، از جمله پروژه‌های شاخص این شهرداری در سال 95 است.
شهردار شهرکرد تصریح کرد: تکمیل و توسعه مسیل کمربندی 15 خرداد، میرآباد و اشکفتک، اصلاح تقاطع ها، جداول و ترمیم حفاریها و ترانشه های سطح شهر، تکمیل پل های چالش تر و اشکفتک از دیگر این پروژه‌هاست.
غلامیان دهکردی افزود: یکی از سیاست‌های مهم این شهرداری در حوزه عمرانی توزیع و گسترش عادلانه خدمات، پروژه‌ها، وسایر طرح‌ها در مناطق شهری شهرکرد است.
شهردار شهرکرد تصریح کرد: اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر نشان از پویایی مدیریت شهری است که با همکاری و مشارکت شهروندان محقق شده و تحولات در عرصه های مختلف شهری موجب هویت بخشی به شهر شده است که شکوفایی و آبادانی مرکز استان را به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار