افزایش امکانات ورزشی در پارک های شهرکرد

شهرکرد(پانا) - امکانات ورزشی در پارک های شهرکرد مناسب نیست.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش امکانات ورزشی در پارک های شهرکرد

این روزها با وجود ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی علاقه مندان به تفریحات ورزشی به بوستان ها و پارک های سطح شهر مراجعه می کنند و با وجود امکانات کم و محدودی که در این بوستان ها وجود دارد اوقات خود را سپری می کنند. این موضوع می‌طلبد که مسئولین شهرداری شهرکرد به این ورزش ها در این شرایط اهمیت بیشتری قایل شوند و امکاناتی را برای علاقه مندان به ورزش ها در این فضاها فراهم کنند.

با مراجعه به برخی فضاهای تفریحی مشاهده می‌کنیم که در این فضاها در ساعاتی از شبانه روز پذیرای مردمی هستند که در فضای آزاد و به دور از دغدغه کرونا اوقات خود را با امکانات و وسایل ورزشی موجود در پارک ها می گذراند اما این امکانات در حد علاقه‌مندان نیست.

محمد نظری یکی از این علاقه مندان است که می گوید با وجود اینکه دوستان من هر روز برای انواع فعالیت های ورزشی در پارک معلم حضور پیدا می‌کنند اما امکانات مناسبی حتی یک میز پینگ پنگ های مناسب در این پارک با این وسعت وجود ندارد و ما ساعتهای زیادی را برای استفاده از این میز که کیفیت مناسبی هم ندارد تلف می کنیم، این در حالی است که در استان های همجوار ما اهمیت زیادی به این نوع سرگرمی ها و ورزش ها می دهد. اوهمچنین می‌گوید ما از شهردار شهرکرد انتظار داریم، با توجه به اینکه کلیه مراکز تفریحی بسته است، اینگونه امکانات را در فضاهای سبز و تفریحی گسترش دهد تا علاقه‌مندان به این فعالیت ها بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار