تقدیر از فرمانده انتظامی استان زنجان در هفته ناجا

خبرگزاری پانا: به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیر كل اداره حمل و نقل و پایانه های و مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان از فرماندهی انتظامی استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۴۰۶۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در یكی از این لوایح آمده است

سردار صالحی

فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان زنجان

با سلام و تحیات الهی

" نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرن با شجاعت، دلاوری و ایثار گری غیور مردانی كه با توكل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آرامش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند .

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 111 شهید والا مقام نیروی انتظامی در استان، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریك عرض نموده سپاس و قدردانی خود را از تلاش ارزنده و عملكرد موثر آن فرماندهی محترم كه با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال در سال(دولت و ملت،همدلی و همزبانی) توانسته اید با علاقه و پشتكار، جایگاه امنیت استان را فراهم آورید ابلاغ می نمایم .

امیدواریم درسایه ی توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای معظم كل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدضله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه ی ولایتمدار استان موفق باشید ".

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار