آلبوم جدید دارکوب امروز منتشر می شود

همایون نصیری: در آلبوم «نوکوب» بیشتر قطعات با کلام هستند

خبرگزاری پانا: همایون نصیری از انتشار آلبوم جدید دارکوب خبر داد و گفت: در این آلبوم نسبت به کارهای قبلی بیشتر قطعات باکلام هستند.

کد مطلب: ۳۹۴۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

همایون نصیری نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: امروز هفدهم شهریور ماه آلبوم جدید گروه دارکوب با نام «نوکوب» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود. این آلبوم شامل هشت قطعه می شود که هفت قطعه آن با کلام است.

وی افزود: تمامی این قطعات یکم مهرماه در برج میلاد در قالب کنسرت گروه دارکوب اجرا می شود. این قطعات و چند قطعه دیگر از کارهای قبلی مان مجموعه 14- 15 قطعه می شود که اجرا می کنیم.

این هنرمند درباره ویژگی های این آلبوم بیان کرد: قطعات آلبوم «نوکوب» در همان سبک و سیاق است و با همان حال و هوای کارهای قبلی خودمان است. منتها قطعات با کلام نسبت به کارهای دیگرمان بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: حمیدرضا ترکاشوند و رضا کولوانی از خوانندگان این آلبوم هستند و یک قطعه هم علی زند وکیلی به عنوان مهمان با گروه همکاری داشته و در آلبوم حضور دارد. ترانه و تصنیف های آلبوم نیز از حافظ، داوود غلامی، ایرج زبردست و عزیزانی دیگر بوده است.

سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» خاطر نشان کرد: در اجرای یکم مهرماه در برج میلاد همچون همیشه سعی داریم یک اجرایی متفاوت از اجراهای قبلی داشته باشیم. به جز اعضای اصلی گروه حسین شریفی، هومن نامداری، ابراهیم علوی، احسان نی زن، حمید اکبری، محسن خاش و نوازنده سرنا احسان عبدی پور حضور دارند و خواننده اجرا نیز حمیدرضا ترکاشوند و رضا کولوانی هستند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار