حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ بال، مدیر حوزه علمیه استان قم:

نمایشگاه قرآن بهترین فرصت پاسخگویی به شبهات دینی شهروندان است

خبرگزاری پانا:مدیر حوزه علمیه استان قم معتقد است نمایشگاه قرآن امسال با ساماندهی تکامل یافته ای از لحاظ محتوا و شکل ظاهری ارائه شده و فعالیت های قرآنی نسبت به دوره های قبل برگزار شده است.

کد مطلب: ۳۷۲۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیر حوزه علمیه استان قم بعد از بازدید از بخش حوزوی، دستاوردهای این بخش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره از نمایشگاه بخش های محتوایی قران کریم بسیار جذاب و پربار ظاهر شدند. قرآن به عنوان یکی از محوری ترین منابع دینی اسلام است. بنابراین باید از فرصتی که این نمایشگاه فراهم کرده است به بهترین نحو برای نمایش و ارائه محصولات دینی استفاده شود.

او با اشاره به لزوم افزایش فضای بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن در دوره های بعد اظهار داشت: انتظار می رود که مسئولان محترم فضای بیشتری را در اختیار بخش حوزوی بگذارند تا حوزه ای که متکفل دین مردم و بیان معارف قرآنی است بتواند همه ظرفیت ها و محصولات خود را ارائه بدهد. همان گونه که آیت الله بوشهری می فرمایند: اگر ما اهتمام بایسته را برای ایجاد یک نمایشگاه قرآن فراگیر ثابت در طول سال داشته باشیم و در طول سال برنامه ریزی کنیم، در نمایشگاه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از توفیقات بیشتری بهره مند خواهیم گشت.

حجت الاسلام فرخ بال ادامه داد: اگر نظام و محافل فرهنگی توانایی داشتند که در همه استان ها نمایشگاه قرآن را در فصول مختلف سال برگزار کنند نیازی به برگزاری نمایشگاه دایمی تا این اندازه احساس نمی شد. اما اکنون که این ظرفیت ایجاد نشده است به نظر می رسد که باید اقدامات لازم از نظر اطلاع رسانی و ایاب و ذهاب مشتاقان به بازدید از محتواهای قرآنی فراهم شود تا هم در بخش مشاوره و هم در بخش پاسخگویی به شبهات مردم خدمات بیشتری ارائه شود. چون نمایشگاه قرآن علاوه بر ارائه تازه ترین دستاوردهای قرآنی، بهترین زمان پاسخگویی به شبهات دینی شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار