معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس:

پوشش 2 هزار بیمار صعب‌العلاج در قالب طرح شفا

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: هم اکنون 2 هزار و 124 بیمار صعب العلاج تحت حمایت این نهاد از خدمات طرح شفا بهره‌مند هستند.

کد مطلب: ۲۹۵۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد بدری طی سخنانی بیان داشت: طرح شفا با هدف شناسایی بیماران مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج از میان مددجویان و تامین بخشی از هزینه‌های درمانی آنان پیش‌بینی و اجرایی شده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس هدایت، راهنمایی و اطلاع رسانی به حامیان و معرفی آنان، ارتباط با مراکز درمانی و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای حمایت از بیماران صعب‌العلاج را از دیگر خدمات پیش‌بینی شده در این طرح عنوان و اضافه کرد: کمبود منابع مالی، کاهش حجم مراجعات و راهنمایی و هدایت بیماران از دلایل انتخاب و اجرای طرح شفا است.
وی اظهار داشت: در طرح شفا، کمیته امداد با کمک خیران و مردم نیازهای درمانی خانواده‌های تحت پوشش را رفع می‌کند و اولویت طرح با بیماران صعب‌العلاج است.
بدری با بیان اینکه همه بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش از این حمایت برخوردار می‌شوند، اذعان داشت: مبتلایان به سرطان، بیماری قلبی و عروقی، اختلال حرکتی و استخوانی و بیماری‌های شدید عفونی، از مواردی است كه از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.
این مقام مسئول با بیان اینكه از ابتدای سال تاکنون مبلغ 2میلیارد ریال در قالب طرح شفا و کمک‌های مردمی برای بیماران جمع‌آوری شده است،‌ افزود: خیران می توانند به عنوان حامی با تقبل مبالغی به صورت کلی یا ماهیانه موجبات رفع آلام و کمک‌های درمانی این بیماران را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار