مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز:

یکی از چالش های فراروی ستاد پروژه مهر؛ ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص است

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در نشست مشترک مسئولین کمیته های پنج گانه ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز و نمایندگان کمیته های ستاد پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: یکی از چالش های فراروی ستاد پروژه مهر؛ ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص است.

کد مطلب: ۲۳۷۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارآموزش و پرورش پانا، نشست مشترک مسئولین کمیته های پنج گانه ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز و نمایندگان کمیته های ستاد پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار شد. سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه در این نشست که با حضور معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار شد؛ گفت: یکی از چالش های فراروی ستاد پروژه مهر؛ ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت آموزشی مدارس این ناحیه گفت: بهترین مدرسه، نزدیک ترین مدرسه به محل زندگی دانش آموزان است و انتظار می رود که اولیاء دانش آموزان جهت ثبت نام فرزاندانشان در مدارس خاص اصرار نورزند.
موسوی با اشاره به روند ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد گفت: به حمدالله توانستیم با برنامه ریزی لازم پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال گذشته از نظر ثبت نام دانش آموزان در سامانه مذکور داشته باشیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز خاطر نشان ساخت: تا کنون 52424 دانش آموز در این سامانه ثبت نام شده اند که این رقم 71 درصد از دانش آموزان ناحیه را شامل می شود که این روند موجب شد تا رتبه ششم در بین مناطق آموزش و پرورش استان و رتبه دوم در بین ادارات هم گروه را کسب کنیم.
چلداوی دبیر ستاد پروژه مهر این ناحیه با ااشره به برگزاری جلسات مستمر ستاد پروژه مهر گفت: فعالیت های اجرایی در مدارس آغاز گردیده و روند اجرای فعالیت ها توسط اعضای ستاد پروژه مهر به صورت مستمر رسد می شود.
وی در ادامه گفت: سازماندهی نیروی انسانی در مقطع ابتدایی پایان پذیرفت و در مقطع متوسطه دوم نیز در حال برگزاری است و سازماندهی متوسطه اول در نیمه اول مردادماه برگزار خواهد شد.
در ادامه این جلسه مسئولان کمیته های اجرایی ستاد پروژه مهر؛ گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در کمیته ها را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار