معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مركزی خبر داد:

توقیف 308 دستگاه موتور سیكلت متخلف در اراك

خبرگزاری پانا: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مركزی از توقیف 308 دستگاه موتور سیكلت متخلف در طرح ساماندهی و تشدید برخورد با موتور سواران طی 48 ساعت گذشته در سطح استان مركزی خبر داد.

کد مطلب: ۲۳۶۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ سیامك قاسمی در این رابطه گفت: طرح ساماندهی و برخورد با موتور سواران متخلف با هدف ارتقاء ایمنی معابر، پیاده روها و كاهش تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات درون شهری و همچنین نهادینه كردن فرهنگ ترافیك شهری به اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: در این طرح با تخلفاتی مانند انجام حركات نمایشی و مخاطره آمیز، عدم استفاده از كلاه ایمنی، حركت در پیاده روها، حركت خلاف جهت در معابر، ایجاد آلودگی صوتی، دودزا بودن موتور سیكلت، نداشتن بیمه شخص ثالث و گواهینامه، حمل بار غیر متعارف، ایجاد مزاحمت برای مردم برخورد و علاوه بر اعمال قانون موتور سیكلت به پاركینگ منتقل می شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مركزی اجرای این طرح را موفقیت آمیز دانست و اظهار داشت: از زمان اجرای طرح مذكور تاكنون 308 دستگاه موتور سیكلت توقیف شده و با موتور سواران متخلف برخورد قانونی صورت گرفته است.

سرهنگ قاسمی افزود: پلیس از هم استانی های عزیز تقاضا می كند تا ضمن رعایت قوانین و مقررات و نظارت بر فرزندان خود پلیس را در اجرای طرح های مختلف انتظامی یاری كنند.

وی در پایان از مشاركت تمامی هم استانی ها در اجرای این طرح تشكر و بیان کرد: این طرح در روزهای آتی نیز همچنان با شدت تمام ادامه یافته و با هنجارشكنان برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار