مراسم ضیافت افطار شهرداری منطقه هفت برای كارگران خدماتی و فضای سبز برگزار شد

خبرگزاری پانا: مراسم ضیافت افطار شهرداری منطقه هفت برای كارگران خدماتی و فضای سبز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۳۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، همزمان با آغاز ماه ضیافت الهی و به منظور ارج نهادن به زحمات کارکنان و کارگران خدمات شهری و فضای سبز این شهرداری اقدام به برگزاری مراسم افطار کرد.

در این مراسم موسوی شهردار کلانشهر اهواز، به همراه حجت الاسلام كاظم سواری، اسكندر زنگنه، هوشنگ شیرمردی اعضای شورای شهر ، فلسفی زاده شهردار منطقه هفت ، حاتمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، روزه خود را در كنار كارگران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه هفت افطار کردند.
در این مراسم با شکوه و معنوی موسوی شهردار کلانشهر اهواز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی مومنان، از زحمات و تلاش های صادقانه ی کارکنان خدماتی شهرداری منطقه هفت تقدیر کرده و گفت: زیبایی و پاکیزگی شهر حاصل تلاش شما عزیزان است که شایسته تقدیر می باشد.
فلسفی زاده شهردار منطقه نیز در این خصوص گفت : این شهرداری به منظور توجه و اهتمام ویژه به مسائل رفاهی کارگران خدماتی و فضای سبز در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مراسم ضیافت افطار ویژه کارگران فضای سبز و خدماتی منطقه کرد.
وی افزود :این ضیافت افطار به صورت دسته جمعی در شب هفتم این ماه مبارک برای کلیه پرسنل خدماتی و فضای سبز منطقه گسترده شد و امید است باعث افزایش انگیزه در بین کارگران شود.
در حاشیه این ضیافت موسوی شهردار کلانشهر اهواز نیزبا كارگران در خصوص پیشنهادات، نظرات و انتقادات آنان به گفتگو پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار