در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب صنعت نفت و گاز کشور خودکفا است

تهران (پانا)- وزیر نفت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در پاسخ به خبرنگار اقتصادی پانا اظهار کرد بزرگترین دستاورد کشور در بخش نفت و گاز این است که در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب صنعت نفت و گاز کشور خودکفا است و هیچ مستشار خارجی در صنعت نفت و گاز وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب صنعت نفت و گاز کشور خودکفا است

جواد اوجی درباره دستاوردهای آموزش و پرورش پس از انقلاب گفت: در حوزه آموزش و پرورش در تمامی بخش‌ها پس از انقلاب اتفاقات خوبی به وجود آمده و دستاوردهای مناسبی حاصل شده است و از همه مسئولان و معلمان آموزش و پرورش نیز برای این تلاش‌ها تشکر می‌شود.
اوجی افزود: ۲۲ بهمن امسال نیز باشکوه‌تر از گذشته برگزار شده و دانش‌آموزان دهه ۸۰ و ۹۰ نیز آمده‌اند تا از امام، نظام و انقلاب خود دفاع کنند.
وزیر نفت درباره دستاوردهای انقلاب در بخش نفت و گاز در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اظهار کرد: بزرگترین دستاورد ما این است که در جهل و پنجمین سالگرد انقلاب صنعت نفت و گاز کشور خودکفا است و هیچ مستشار خارجی در صنعت نفت و گاز وجود ندارد.

ایران در ایجاد و احداث پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و توسعه میادین به خودکفایی رسیده است
اوجی عنوان کرد: اکنون ایران کشوری است که در ایجاد و احداث پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و توسعه میادین به خودکفایی رسیده است و همه این اقدامات توسط کارشناسان کشور در حال انجام است.
وزیر نفت در پاسخ به پرسش پانا درباره تاثیر تحریم‌ها بر جذب سرمایه در بخش نفت و گاز کشور عنوان کرد: تحریم‌ها نتوانسته محدودیتی ایجاد کند و تصور می‌کردند بتوانند جلوی فروش نفت را بگیرند اما موفق نشدند و بخش نفت و گاز زمینه‌ساز بالاترین رشد برای کشور شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار