بازیار:

توسعه شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش از اولویت‌های آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت بر اساس اسناد بالادستی، توسعه شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش از اولویت‌های آموزش و پرورش است، به این دلیل، از مشاوران تحصیلی انتظار داریم در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
توسعه شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش از اولویت‌های آموزش و پرورش است

علی ‌اکبر بازیار در سمینار آموزشی آشنایی با آخرین تغییرات کنکور در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) بوشهر که در راستای برنامه سپهر دانش و معرفت برگزار شد، افزود: در سال‌های از ظرفیت مدرسان برون استانی برای برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور استفاده می‌شد اما با توجه به پتانسیل‌های علمی مناسب در استان، در سال تحصیلی جاری، اکثر کلاس‌های تقویتی توسط مدرسان بومی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت وزارت نفت، کلاس‌های تقویتی کنکور در همه شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار شده است. این دوره‌ها، با انجام کلاس‌های جمع‌بندی پس از اتمام امتحانات نهایی پایه دوازدهم، ادامه پیدا می‌کند.

بازیار ادامه داد: با توجه به افزایش تاثیر نمرات امتحانات نهایی در کنکور سراسری، برگزاری دوره‌های توانمندسازی دبیران با هدف بهبود معدل نمرات دانش‌آموزان، در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: برای آماده‌سازی معلمان در سال تحصیلی آینده، دوره‌های دانش‌افزایی دبیران در هر ۲ شاخه نظری و فنی از شهریورماه شروع می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در سال آینده تحصیلی، از تمامی همکارانی که در آستانه بازنشستگی هستند، تقاضا داریم که فعالیت آموزشی و تربیتی خود را تمدید کنند.

بازیار گفت : به استناد تبصره ۳ ماده ۴۳ آیین نامه آموزشی دوره دوم متوسطه، تمامی دبیرانی که در پایه دوازدهم تدریس می‌کنند موظفند که حداکثر، ۲ روز پس از برگزاری امتحانات درس مربوطه، اقدام به تصحیح اوراق امتحانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار