تبیین خاطرات راوی دفاع مقدس در مدرسه شهید‌قنبری شهر زیارت

شیروان (پانا) - راوی هشت سال دفاع مقدس جهت تبیین خاطرات خود برای دانش‌آموزان پسر در مدرسه شهید قنبری شهر زیارت حضور یافت.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تبیین خاطرات راوی دفاع مقدس در مدرسه شهید‌قنبری شهر زیارت

محسن رهی از راویان دفاع مقدس در بین دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه شهید قنبری شهر زیارت چنین گفت: تبیین وقایع آن دوران پر‌افتخار جبهه و جنگ را باید غنیمت شمرد و روایت صادق را به گوش و دل‌های مشتاقان سپرد.

وی افزود: مجاهدت خاندان پیامبر در تبیین حقایق پس از عاشورا موجب ماندگاری قیام کربلا شد. جنگ هشت ساله اوج مجاهدت و فداکاری شهدا و رزمندگان بود که دوره تبیین پس از آن برای تبیین و افشای حقایق است.

محسن رهی ادامه داد: هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی با روش‌ها و ابزارهای مختلف است که تنها با حرکت تبیینی می‌توان آن را خنثی کرد. در واقع خون مطهر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد.

راوی دفاع مقدس اظهار کرد: در زمان قبل پیروزی انقلاب ۶ کودتا رخ داد. کودتا در واقع نظامی‌های یک کشور باهم عهد و پیمان می‌بندند که علیه حکومت حرکت کنند ‌که به یاری خدا انقلاب اسلامی توانست بر فتنه‌ها و کودتای آن زمان سربلند و پیروز شود.

وی افزود‌: پیشرفت زمان پیش از انقلاب و پس از انقلاب را با هم مقایسه کنید که زمان پس از انقلاب پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و عمرانی و آموزشی و رشد خدمات رفاهی، گاز‌رسانی و برق و آب همه مواردی که عنوان شد از جمله عوامل وجود انقلاب اسلامی است.

خبرنگار: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار