برگزاری دوره کارگاهی تربیت معلم راوی در گلزار شهدای قم

قم(پانا) - دوره کارگاهی تربیت معلم راوی دفاع مقدس، با حضور گروه‌های منتخب معلمان استان قم به مدت سه روز در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره کارگاهی تربیت معلم راوی در گلزار شهدای قم

دوره عملی تربیت معلم راوی دفاع مقدس، با حضور گروه های منتخب معلمان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم به مدت سه روز در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم در حال برگزاری است.

در نخستین روز از این دوره عملی که روز گذشته(شنبه) برگزار شد، سردار حسین کاجی از راویان پیشکسوت، ضمن معرفی گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به عنوان بزرگترین گلزار قم، به ویژگی هایی از تنوع شهدا در این گلزار از حیث ملیت، نوع و محل شهادت، وصیتنامه ها، خاطرات، مسئولیت ها و ... پرداخت.

در دومین روز دوره عملی تربیت راوی معلم دفاع مقدس نیز که امروز یکشنبه در گلزار شهدا برگزار شد، حجت الاسلام حسین جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهدا، سیره و سبک زندگی، وصیتنامه، نحوه شهادت و کراماتی از شهدای والامقام این گلزار را معرفی کرد.

سومین روز دوره عملی تربیت معلم راوی دفاع مقدس، فردا دوشنبه با حضور گروه های دیگری از معلمان استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می شود.

دوره تئوری تربیت معلم راوی، طی روزهای 22، 23 و 24 خردادماه جاری در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

دوره تربیت معلم راوی با میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک و با همکاری کنگره ملی شهدای قم، موسسه حماسه 17 و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

حدود 450 تن از معلمان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم و جمعی از راویان دفاع مقدس، در دوره مذکور شرکت کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار