جشنواره دانش‌آموزی « لاله‌های روشن» در هنرستان سپیده کاشانی منطقه 17 تهران برگزار شد

تهران (پانا) - همزمان با فرا رسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشنواره‌ای با عنوان «لاله‌های روشن» در هنرستان سپیده کاشانی منطقه ۱۷ شهر تهران با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهادت و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره دانش‌آموزی « لاله‌های روشن» در هنرستان سپیده کاشانی منطقه 17 تهران برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حمیدرضا جمیلی (مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ شهر تهران)، تیموری (فرمانده ناحیه مقاومت حبیب ابن مظاهر) و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش منطقه ۱۷ شهر تهران از جشنواره «لاله‌های روشن» که در هنرستان سپیده کاشانی این منطقه برگزار شد، بازدید به عمل آوردند.

حمیدرضا جمیلی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و ارزیابی این جشنواره که در آن هنرجویان رشته‌های مختلف دستآوردهای خود را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهادت و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون است.

جمیلی علاوه بر دعوت دانش‌آموزان به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بیان کرد: نگذاریم تبلیغات خصمانه دشمن حقیقت را وارانه جلوه دهد. تکلیف امروز جوان ایرانی هوشیاری و بصیرت در برابر حقه‌های دشمن است. سپس از دانش‌آموزان برتر هنرستان سپیده کاشانی تقدیر به عمل آمده و هدایایی به آنان اهداء شد.

در پایان ناهید شوقی، مدیر هنرستان شهید صالحی از دایر بودن این نمایشگاه برای بازدید دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم و هنرستان ها تا پایان بهمن ماه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار