غرس چند اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در پژوهشسرای امام هادی(ع)

تهران (پانا) - به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی؛چند اصله نهال در پژوهش سرای امام هادی(ع) کاشته شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
غرس چند اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در پژوهشسرای امام هادی(ع)

چند اصله نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در پژوهش سرای امام هادی(ع) با حضور داود تهمنش؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه١٧، فاطمه کریمی؛ معاون ابتدایی، نجمه صابرپور؛ رییس نهضت سواد آموزی و زهرا مروتی؛ مدیر پژوهش سرای امام هادی(ع) در محل پژوهش‌سرای امام هادی(ع) کاشته شد.

داود تهمنش مدیر آموزش و پرورش منطقه در این مراسم گفت: توسعه پایدار کشورها در گرو توجه به مسائل زیست‌ محیطی به خصوص فضای سبز است، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز و کاشت درخت برای آیندگان داشته باشیم.

دانش آموزان می توانند به عنوان سفیران محیط زیست شهروندان را به حفظ و نگهداری از فضای سبز ترغیب و تشویق کنند

وی با اشاره به اینکه نقش فضای سبز به عنوان ریه جامعه، در سلامتی و زندگی انکارناپذیر است، افزود: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی برای توجه به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز است تا با کاشت نهال، اهمیت هوای پاک و طبیعت سبز را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم.

تهمنش تاکید کرد: باید فرهنگ درخت کاری را در جامعه توسعه دهیم و بدین شکل در حفاظت از محیط زیست نقش آفرین باشیم و این مساله نیازمند مشارکت همه شهروندان است چرا که تمامی نعماتی که اکنون ما از آنها بهره می بریم حاصل دست رنج گذشتگان بوده است و با کاشت نهال، اگر میوه ای دهد، اکسیژنی تولید کند و یا حتی سایه ای بیاندازد، ثواب اخروی آن به پای کسانی که در این امر خطیر شریک بودند نوشته خواهد شد.

تهمنش افزود: دانش آموزان می توانند به عنوان سفیران محیط زیست شهروندان را به حفظ و نگهداری از فضای سبز ترغیب و تشویق کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار