دبیر جشنواره تئاتر درسی استان گیلان:

4000 دانش‌آموز استان گیلان در جشنواره تئاتر درسی شرکت کردند

لنگرود (پانا) - دبیر جشواره تئاتر درسی استان گیلان گفت از کل مناطق 34 گانه استان گیلان تاکنون 4000 دانش‌آموز و 275 مدرسه و 1500 همکار در قالب 1200 گروه در جشنواره تئاتر درسی شرکت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
4000 دانش‌آموز استان گیلان در جشنواره تئاتر درسی شرکت کردند

جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی حوزه پرورشی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لنگرود جهت بررسی آمار رسیده و نحوه داوری آثار جشنواره تناتر درسی در کانون شهید کامیاب لنگرود برگزار شد.

حسین رجبی در این جلسه گفت: جشنواره تئاتر درسی، یک جشنواره سراسری است که مدارس سراسر کشور، گروه‌های تئاتر خود را به دبیرخانه‌های استانی خود معرفی می‌کنند و دبیرخانه کشوری آن استان هرمزگان و دبیرخانه استانی در گیلان هم شهرستان لنگرود و کانون فرهنگی تربیتی شهید کامیاب است.

وی در مورد آمار این جشنواره اظهار کرد: از کل مناطق 34 گانه استان گیلان تاکنون 4000 دانش‌آموز و 275 مدرسه و 1500 همکار در قالب 1200 گروه شرکت کرده‌اند که از این تعداد 146 گروه مربوط به شهرستان لنگرود است.

رجبی افزود: تجمیع این تعداد آثار با توجه به محدودیت زمان، مقطع و پایه است که فقط شامل دوره دوم ابتدایی و پایه‌های پنجم و ششم بوده است.

دبیر جشنواره تئاتر درسی استان گیلان با اشاره به زمانبندی دریافت و داوری آثار گفت: دریافت آثار در دبیرخانه استانی تا 20 بهمن و داوری در استان تا 25 بهمن انجام می‌شود و 15 اثر به دبیرخانه کشوری ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره نیز در 16 و 17 اسفند برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرستان لنگرود 2 سال پی‌درپی، عنوان رتبه برتر کشوری در زمینه تئاتر درسی را از آن خود کرده است.

دانش‌آموز خبرنگار: امیرمهدی نورمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار