معاون وزیر آموزش و پروش:

معلمان پیشتازان تحقق جهاد تبیین در جامعه هستند

ارومیه (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت معلمان پیشتازان تحقق جهاد تبیین در جامعه و عامل گسترش آن هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان پیشتازان تحقق جهاد تبیین در جامعه هستند

احمد محمودزاده در همایش «نهج‌البلاغه و زندگی مسئولانه» در ارومیه اظهار داشت: حمایت‌های دولت سیزدهم از جامعه معلمان و فرهنگیان درخشان و روشن است.

وی افزود: نقش معلم پر جامعه بسیار مهم است و به همین دلیل باید این قشر به جایگاه واقعی خود دست یابند. همت دولت سیزدهم نیز در همین راستا و برای رسیدن به جایگاه واقعی معلمان است.

محموزاده تاکید کرد: امروز باید جهاد تبیین و روشنگری توسط معلمان و فرهنگیان در کشور جاری و ساری شود تا مردم به خدمات واقعی نظام در تمام حوزه‌ها برای مردم یقین پیدا کنند.

وی به حضور هنه جانبه در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات با مشارکت پرشور معنا پیدا می‌کند، این مشارکت هم با جهاد تبیین تحقق می‌یابد. بنابراین معلم باید به عنوان پیشتاز جهاد تبیین باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: تمام همّ و غمّ وزارت آموزش و پرورش در راستای بهبود شرایط معلمان است و رتبه‌بندی در همین خصوص اجرایی شده است‌.

وی بیان کرد: تحقق جامعه متعالی با حضور پرقدرت معلمان میسر خواهد بود. اگر معلمان در جامعه نقش‌آفرینی داشته باشند، می‌توانیم به داشتن جامعه آرمانی امیدوار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار