فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

اثر یک رأی بالاتر از اثر یک موشک است

ارومیه (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، اثر یک رأی توسط مردم در انتخابات را بالاتر از اثر یک موشک عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اثر یک رأی بالاتر از اثر یک موشک است

سرهنگ قهرمان عیوضلو در همایش بزرگ رای‌اولی‌ها به تاثیر حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور ضعیف مردم در پای صندوق‌های رأی باعث تصمیم‌گیری‌های ضعیف در جامعه خواهد شد. مردم با حضور خود در انتخابات به تصمیم‌سازی‌های باصلابت و باکیفیت در مجلس کمک می‌کنند.

وی اظهار کرد: مردم در تمامی صحنه‌ها پای کار نظام و انقلاب بودند. صحنه بین‌المللی، تحمیل اراده توسط قدرت‌ها به حساب می‌آید و در جامعه ایرانی، اثر یک رأی از بالاتر از یک موشک است.

عیوضلو افزود: نظام جمهوری اسلامی در بعدهای مختلف در قیاس با کشورهای هم‌ردیف و همچنین ایام طاغوت، پیشرفت‌های چشمگیر و قابل توجهی را داشته و این موضوع به هیچ وجه قابل انکار و چشم‌پوشی نیست.

حضور رأی‌اولی‌ها در انتخابات موجب ایجاد شور و نشاط مضاعف می‌شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه نیز در این همایش با اشاره به 3 کلیدواژه ایمان به خدا، وحدت مردمی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و پیروزی بر معاندین و دشمنان کنونی که در صدد آسیب و ایجاد تفرقه بین افراد جامعه هستند، اظهار کرد: مدارس، آیینه تمام‌نمای آینده کشور هستند و حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات پیش رو می‌تواند این موضوع را به دشمنان یادآور شود که دانش‌آموزان به عنوان فرماندهان جهاد تبیین و سربازان راه شهید سلیمانی با آرمان‌های انقلاب پیوند عمیق، همیشگی و ناگسستنی بسته‌اند.

حجت حسن‌نژاد افزود: رای‌اولی‌ها با حضور در پای صندوق‌های رای موجب افزایش شور و نشاط انتخابات شده و برای ادامه مسیر با مسئولیت‌پذیری، حضور آگاهانه، مقتدرانه و دلاورانه در تداوم انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های انقلاب نقشی تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: دشمن امروز به دنبال آن است که فرهنگ خود را به جوانان و نوجوانان ما تحمیل کند. در این میدان تقابل فرهنگ‌ها، وظیفه ما است که دانش‌آموزان را با فرهنگ اصیل انقلاب و فرهنگ تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی آشنا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه افزود: انتخابات و لزوم نقش‌آفرینی جوانان به‌ویژه رای‌اولی‌ها یک رزمایش برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و فرصتی مهم برای به نمایش گذاشتن وحدت و همدلی و انسجام ملی در جامعه اسلامی ایران است و تداوم موفقیت‌های انقلاب با تقویت ایمان، تعهد دینی، رشد اخلاقی، معنوی، علمی و مهارتی نسل جدید میسر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار