استاندار زنجان عنوان کرد:

امید و تلاش؛ عامل ایستادگی ملت ایران

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با بیان اینکه دو عامل امید و تلاش عوامل اصلی ایستادگی مردم ایران در برابر مشکلات بوده، از دانش‌آموزان خواست با تلاش مضاعف و امیدواری به آینده ایرانی بهتر بسازند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
امید و تلاش؛ عامل ایستادگی ملت ایران

محسن افشارچی، استاندار زنجان در مراسم زنگ گلبانگ انقلاب، شخصیت امیرکبیر در تاریخ استقلال‌خوهی ایرانی‌ها را برجسته عنوان کرد و گفت: امیرکبیر، گفتمان ضد استکباری و ضداستبدادی داشت و در مقابل انگلستان ایستاد و باور داشت که مردم ایران می‌توانند در برابر ظلم و ستم بایستند و معتقد بود کشورهای اجنبی نباید برای کشور ما تعیین تکلیف کنند.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ سال است که برای ایستادن در مقابل استکبار و استبداد تلاش می‌کنیم، افزود: از سال ۵۷ که انقلاب شکوهمند به پیروزی رسید، برای مقابله با اجنبی و استبداد ایستادگی کردیم.

این مسئول با بیان اینکه ایران ۱۷۰ سال است که برای استقلال، آزادی و خدمت تلاش می‌کند، تصریح کرد: این نظام که از سال ۱۳۵۸ شکل گرفته همان مسیر امیرکبیر را پیش می‌برد.

استاندار زنجان با اشاره به رتبه‌های خوب دانشگاه‌های استان زنجان، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید تلاش کنند و خودشان را باور داشته باشند، زیرا قامت این ملت وابسته به این است که آنان امیدوار باشند و ادامه دهند.

گفتنی است زنگ گلبانگ انقلاب روز چهارشنبه در محل دبیرستان شهید شهریاری ناحیه ۲ زنجان با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار