امام جمعه زنجان در آیین گلبانگ انقلاب:

انقلاب اسلامی ابهت آمریکا را شکست

زنجان (پانا) - نماینده ولی فقیه فقیه در استان و امام جمعه زنجان در آیین گلبانگ انقلاب گفت انقلاب اسلامی ایران ابهت آمریکا در قدرت نمایی هایش را شکست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ابهت آمریکا را شکست

حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان عنوان کرد: تمام شئونات کشور ما پیش از انقلاب در دست آمریکا بود ولی انقلاب اسلامی به آن سلطه پایان داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن با هزینه بسیار اتفاقات اخیر را به راه انداخت، ولی نتوانست به اهداف خود برسد.

آیت الله خاتمی گفت: دشمن در این حوادث تلاش کرد خواست مردم را در مقوله آزادی به نداشتن حجاب تنزل دهد، در حالی که این آزادی واقعی نیست.

وی با بیان اینکه زن در فرهنگ ما رفیع ترین جایگاه را دارد، اظهار کرد: امروز شمار دانشجویان دختر در کشور و موفقیت علمی آنان در دنیا کم نظیر است که این آزادی واقعی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ایران مدنیت هشت هزار ساله دارد و ملت ریشه داری است، افزود: ملتی که احساس هویت کند استعمار را نمی پذیرد و کسی که احساس هویت نکند زود تسلیم می شود از این رو دشمن تلاش می کند تا نسل جدید ارتباطش با ریشه هایش قطع شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه دشمن برای رسانه ها و تبلیغات رسانه ای علیه ایران پول می دهد ولی دارو را علیه ملت تحریم می کند، در همین راستا است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بیگانه دلسوز ما نیست، گفت: جغرافیای ایران ۲.۵ برابر ایران فعلی بوده و هر وقت در هشت هزار سال تاریخ این سرزمین، حمله خارجی صورت گرفته بخشی از کشور جدا شده و تنها افتخار از آن جمهوری اسلامی است که در مقابل تجاوز خارجی حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاده است.

وی بر لزوم آشنایی نسل جدید با تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر آمار شهدای انقلاب را نگاه کنیم در می یابیم که انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است که آسان از دست برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار