مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران:

تلاش دانش آموزان برای یادگیری، عبادت است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران با بیان اینکه اگر دانش‌آموزان مهارت‌ها را خوب یاد بگیرند و در این مسیر هم با مبانی دینی آشنا شوند و هم عامل به آن باشند، تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های آنان عبادت می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۴۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش دانش آموزان برای یادگیری، عبادت است

سید رضا میرزاده، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۶ ساحت تربیت اخلاقی و اعتقادی، فرهنگی اجتماعی و سیاسی، زیستی و بدنی، فناورانه، اقتصادی و هنری و زیبایی شناختی را دارد و آموزش‌های مهارتی در سند تحول بنیادین جزئی از ساحت تربیت فناورانه است. همه دست اندرکاران مجموعه آموزش و پرورش، برای خدمت به شما عزیزان آماده‌اند تا فرایند تعلیم و تربیت به بهترین شکل اتفاق افتد.

وی همچنین استفاده از فرصت نوجوانی را با اهمیت دانست و بیان کرد: دانش‌آموزان عزیز هنرستانی علاوه بر تعلیم و تربیت، مهارت نیز کسب می کنند. از فرصت نوجوانی و جوانی استفاده کنید و تلاش کنید در این دوره هم با مبانی دینی آشنا شوید و هم عامل به آن باشید‌؛ مهارت‌ها را خوب یاد بگیرید؛ اگر این اتفاق بیفتد تمام فعالیت ها و تلاش‌های شما عزیزان عبادت می‌شود.

در ادامه میرزاده در خصوص حضور در انتخابات و لزوم حضور رأی اولی ها اظهار کرد: این کشور نیاز به افراد عمل گرا دارد. مطابق فرمایش مقام معظم رهبری «تئوری و قانون و برنامه زیاد داریم و آنچه الان کم داریم اقدام و عمل است.» شما در آینده سکان دار هستید و آینده متعلق به شماست، پس درست انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. مجلس نیز یکی از نقاط مهم وحساس است که قانون گذاری در آنجا اتفاق می‌افتد، پس انتخاب افراد اصلح جهت حضور در مجلس بسیار مهم و حیاتی است.

در پایان این دیدار، هنرجویان سوالات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در راستای بهبود کیفیت آموزشی این هنرستان بیان کرده و همچنین از انگیزه‌ها و اهداف خود برای تحصیل در این مجموعه گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار