دیدار صمیمانه تشکل‌های دانشجویی‌ با فرماندار شیروان

شیروان (پانا) - این دیدار امروز ۱۹ آذر‌ ۱۴۰۲ با حضور اسماعیل‌زاده فرماندار شیروان و محمد امیدوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در مسئول بسیج دانشجویی شهرستان به همراه اعضای تشکل‌ بسیج دانشجویی در محل اتاق کار فرماندار به مدت دو ساعت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمانه تشکل‌های دانشجویی‌ با فرماندار شیروان

در ابتدا مسئول بسیج دانشجویی ضمن تشکر از زحمات مجموعه فرمانداری شهرستان چند نکته را در مورد اقدامات و نوع فعالیت بسیج دانشجویی مطرح نمودند.

فرماندار شیروان در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت کانون ها و تشکل های دانشجویی گفت: تشکل های دانشجویی به عنوان مجموعه هایی برآمده از میان دانشجویان بسیار تأثیرگذار است و می تواند در زمینه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی موثر باشد و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) تشکل های دانشجویی می توانند با تحلیل صحیح و منطقی مسائل جامعه،حرکت منطقی و عالمانه و ارتقاء توانمندی های خویش، مجموعه دانشجویی دانشگاه ها را از لحاظ روحی و معنوی تغذیه کند و مسائل روز جامعه را تبیین نمایند.

اسماعیل زاده افزود: تشکل های دانشجویی می توانند با حضور فعال خود در عرصه های گوناگون، با قدرت علمی و تحلیل منطقی مسائل جامعه و نقد و بررسی آنها و ارائه نظریه و ایده و راه حل مناسب در جهت رفع مشکلات جامعه گام بردارند.

در پایان دانشجویان دانشگاه های مختلف به بیان مشکلات و بیان پیشنهادات به فرماندار تقاضای رسیدگی و پیگیری کردند.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار