مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تشکل‌های دانش‌آموزی در حوزه جهاد تبیین تکلیف دارند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت تشکل‌های دانش‌آموزی در حوزه جهاد تبیین درصف اول مقاومت ایستادند و تکلیف دارند سایر دانش‌آموزان را در مدرسه راهنمایی و آنچه که می‌آموزند را انتقال دهند.

کد مطلب: ۱۴۴۳۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی در حوزه  جهاد تبیین تکلیف دارند

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تشکل های دانش آموزی در حوزه جهاد تبیین در صف اول مقاومت ایستادند و تکلیف دارند سایر دانش آموزان را در مدرسه راهنمایی و آنچه که می‌آموزند را انتقال دهند.

شوشتری افزود: نشست بسیار ارزشمند و مهمی با رویکرد میدان ۱۴صفر ۲آغاز شده تا آنچه در آینده در سال تحصیلی جدید رخ خواهد داد را تحقیق کنند و به آنچه می‌گذرد تاثیرگذاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملیات میدان ۱۴صفر ۲ که به همت خراسانی‌ها در حال اتفاق است یک اقدام مبارک است که موجب خرسندی ملت انقلابی ایران و نابودی دشمنان به ویژه استکبار جهانی است، دانش آموزان با طراحی این عملیات خوب، هوشمندانه، منظم و منسجم یک طراحی بزرگ فرهنگی را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تدارک دیدند.

شوشتری با دعوت مردم برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که موفقیت هایی در عرصه‌های مختلف کسب کردند نقش آفرینی ویژه ای در دعوت حداکثری مردم در پای صندوق رای خواهند داشت.

وی بیان کرد: دانش آموزان را باور داشته باشیم و این باور در آموزش و پرورش وجود دارد میدان داری به دست دانش آموزان است و دانش آموزان مطالعه گر و مسئولیت پذیرند و به عنوان سفیران جهاد تبیین ایفای نقش می کنند.

دانش آموز خبرنگار: عسل درستکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار