مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

بهره‌مندی از ظرفیت های دانش آموزی در طرح میدانی 1402

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت فرصتی فراهم است تا از تمام ظرفیت‌های باارزش دانش‌آموزان بهره‌مند شد. چرا که این میزان توانایی فقط از دانش‌آموزان انقلابی نشات می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی از ظرفیت های دانش آموزی در طرح میدانی 1402

سید امیر شوشتری در دیدار وبیناری با دبیران قرارگاه ۱۴ صفر ۲ گفت: دانش آموزان انقلابی ما فقط فرصت می خواهند و جز خدمت هدف دیگری ندارند.

شوشتری افزود: شور و اشتیاق دانش آموزان استان خراسان رضوی به اندازه ای بود که نتوانستیم همه دانش آموزانی را که به شرکت در طرح تمام ساحتی جهاد تبیینی میدان ۱۴ صفر ۲ علاقه داشتند جزو دبیران محسوب کنیم، اگرچه در اعتکاف، تمامی دانش آموزان استان، از لحاظ حضور و معنویت منحصر به فرد عمل کردند و خود را نشان دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: همه رویدادهای اخیر استان و کشور به نوبه خود به میدان چهارده صفر دو و جهاد تبیین دانش آموزی مرتبط است و در همه این رویدادها خود دانش آموزان پرچم را در دست گرفته و میدان‌دار شدند.

وی ادامه داد: دانش آموزان ما در همه عرصه های علمی، پژوهشی، پرورشی، مدال آوران المپیادی و فعالان خبرگزاری پانا در آینده نزدیک در انتخابات بهترین و اثرگذارترین نقش را ایفا می کنند.

شوشتری در پایان با اشاره به اقدامات اخیر دبیران قرارگاه میدان چهارده صفر دو گفت: یکی از اساسی ترین درخواست های دبیران این قرارگاه این است که دانش آموزان بعد از میدان داری از ما درخواست واگذاری مسئولیت در عرصه های مختلف را خواستارند، ما نیز امیدواریم بتوانیم چه در این میدان و چه در سایر قرارگاه ها شاهد فزونی نقش دانش آموزان و دانش آموز محوری باشیم.

دانش آموز خبرنگار:محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار