بزرگترین عملیات جهاد تبیین دانش‌آموزان خراسان رضوی با عنوان میدان 1402آغاز شد

مشهد (پانا) - بزرگترین عملیات جهاد تبیین دانش‌آموزان خراسان رضوی و نشست دبیران قرارگاه های‌ میدان ۱۴ صفر ۲ در مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین عملیات جهاد تبیین دانش‌آموزان خراسان رضوی با عنوان میدان 1402آغاز شد

نشست تخصصی دبیران قرارگاه های دانش آموزی طرح میدان۱۴صفر ۲، بزرگترین عملیات جهاد تبیین دانش آموزان خراسان رضوی ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان با حضور حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش و علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی استان و معاونین پرورشی و دبیران قرارگاه های دانش آموزی این طرح در محل اردوگاه ثامن الحجج (ع) مشهد مقدس برگزار شد.

در این نشست حجت گنابادی نژاد ضمن تشکر از اقدام شجاعانه، آگاهانه و بصیرت گونه دانش آموزان برای اجرای طرح میدان ۱۴ صفر ۲ افزود: میدان ۱۴ صفر ۲ رزمایشی است که به نام نوجوانان ایران از کنار حرم مطهر رضوی و برای مبارزه با استکبار جهانی رقم خواهد خورد.

وی افزود: بصیرت دانش آموزان ما نماد عزّت، استقلال مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیا خواهند ایستاد و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید خواهند کرد و قلب امام زمان (عج) را شاد خواهند کرد.

وی ادامه داد: میدان ۱۴ صفر ۲ آغازی است که پایان آن با ظهور حضرت حجت خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار:کوثر خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار