مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان‌:

پدر شادی و برکت را به کانون گرم خانواده می‌بخشد

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، پدر را عامل شادی و نشاط در کانون گرم خانواده دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پدر شادی و برکت را به کانون گرم خانواده می‌بخشد

مراسم سالگرد میلاد امام علی(ع) با حضور آیت اصلانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و دیگر مسئولین در سالن کانون شهید مطهری برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم میلاد امام علی گفت: پدر بنیاد هر خانواده‌ای که همه ما به وجود او نیازمند هستیم، پدر بزرگترین و مطمئن‌ترین تکیه‌گاه هستی در دشواری‌ها است، او مهربان است و مهربانی او تمام دارایی‌های وی است. پدر تنها فرد از خانواده است که از سختی‌ها و دشواری‌های زندگی حرفی نمی‌زند، او تکیه‌گاه ما است اما خود تکیه‌گاهی ندارد.

وی ادامه داد: امام علی پدر همه ما بود، او همیشه تلاش می‌کرد تا کودکی گرسنه نخوابد، خانواده‌ای بی‌پناه نماند، او مردی از جنس محبت، عشق‌ و امید بود، همیشه لبخند بر لب داشت و زمانی که آسمان تاریک می‌شد با کیسه‌ای از غذا به‌سوی خانه‌های افراد ناتوان روانه می‌شد و بدون آنکه کسی متوجه بشود، به آنان غذا اهدا می‌کرد.

اصلانی گفت: پدرها هیچ‌گاه از زحمتی که متحمل می‌شوند سخنی نمی‌گویند، پدرها مردان واقعی هستند و مانند امام علی از کارهایی که انجام می‌دهند، هیچ صحبتی نمی‌کنند و با تمام وجود از کارهایی که انجام می‌دهند، خرسند هستند. تنها چیزی که یک پدر به آن فکر می‌کند، ایجاد آرامش و آسایش برای خانواده خود است.

اصلانی در پایان سخنانش گفت: پدر، انسانی است که با لبخند‌‌های فرزندانش جان می‌گیرد‌، امید و انگیزه‌ای نو در وجودش جوانه می‌زند، این لبخندها موجب خستگی‌ناپذیری می‌شوند.

امروز فرصتی است که به دیدار پدرهایمان برویم، دستان پدرانمان را ببوسیم و به آنان لبخند رضایت را نشان دهیم تا بدانند که چقدر قدردان آنان هستیم.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا قلی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار