تاکید مدیرکل آموزش‌و‌پرورش آذربایجان شرقی بر مشارکت حداکثری دانش‌آموزی ‌در برنامه‌های دهه فجر

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت‌ اجرای برنامه‌های تلفیقی در دهه فجر مدنظر باشد به طوری که مشارکت حداکثری دانش‌آموزان را شاهد باشیم.

کد مطلب: ۱۴۴۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید مدیرکل آموزش‌و‌پرورش آذربایجان شرقی بر مشارکت حداکثری دانش‌آموزی ‌در برنامه‌های دهه فجر

مسعود سعادتی در تالار معلم تبریز گفت: هدف مورد تاکید وزارت این است که ظرفیت‌های دهه فجر به نفع تعلیم و تربیت تمام شود، بنابراین برنامه‌ها مدرسه‌محور و دانش‌آموز‌محور باشد و باید از تشکل‌های دانش‌آموزی استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش به بحث انتخابات اشاره کرده و گفت: برنامه‌های دهه فجر منجر به حضور حداکثری شود و ما در استان بیش از ۴۶ هزار نفر دانش آموز رای اولی داریم و نیاز به آگاه‌سازی و تبیین است.

وی بر اجرای ویژه برنامه‌های اختصاصی راهپیمایی ۲۲بهمن تاکید کرد و گفت: بدون تردید دستاوردهای انقلاب کم نیست و باید با ابزار و‌ روش‌های گوناگون در این ایام تبیین شوند.

«مردم ایران صلح همراه با اقتدار را خواهان هستند»، این جمله‌ای بود که مدیر‌کل به آن اشاره کرد و ادامه داد: الگوهایی که جامعه ایران به آن گرایش بیشتری دارد باید در این ایام گفته شود در قالب نمایشگاه تا در بازدیدهای دانش آموزی این اقتدار و عزت حس شود.

وی با بیان اینکه معرفی شهدای دانش آموز حادثه کرمان در نظر گرفته شود، اجرای برنامه‌های تلفیقی را خواستار شد.

پناه علی حسین زاده نیز در این جلسه با تشریح برنامه های دهه فجر، گفت: افزایش مشارکت‌ دانش‌آموزان به ویژه تشکل‌ها و شوراهای دانش‌آموزی در اجرای برنامه‌های دهه فجر و استفاده از ظرفیت آنان با هدف کنشگری و پویایی، اجرای برنامه فراگیر پرورشی در سطح مدارس، اجتماعات مبتنی بر اصل تقویت وحدت و ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان باشد.

معاون فرهنگی و پرورشی بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در ایجاد ارتباط بین دانش‌آموز، مدرسه و محله تاکید کرد و افزود: روایت پیشرفت برای امیدآفرینی، تبیین نقش ارزنده و موثر معلمان و فرهنگیان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی مدنظر جدی در اجرای برنامه های دهه فجر باشد.

وی گفت: گرامیداشت دهه فجر با شعار مشترک "همه با هم یکصدا ایران" و "مدرسه قوی، ایران قوی" خواهد بود و زنگ انقلاب هم‌زمان با سراسر کشور ۱۱ بهمن در مدارس بصدا در می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار