نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها از اقدامات مهم رسانه است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان، تحقق اهداف کشور در رسانه را امری ضروری دانست و عنوان کرد تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها از اقدامات مهم رسانه است.

کد مطلب: ۱۴۴۲۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها از اقدامات مهم رسانه است

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در آیین افتتاحیه رویداد جام رسانه امید استان سمنان با بیان اینکه دشمن در تلاش جهت القای ناامیدی در جامعه است، افزود: رسانه ها باید در راستای پیروزی میدان انتخاباتی پیش رو نیز در جامعه امیدآفرینی کنند.

وی با اشاره به این نکته که تمام کارهای ما باید جهت خدایی داشته باشد، ادامه داد: اگر الگوهای شرق و غرب را سرلوحه قرار دهیم، به نتیجه مطلوبی دست پیدا نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به داستان فرعون و طفولیت حضرت موسی، تصریح کرد: این داستان ها زیبایی های امیدآفرینی و امیدبخشی را از جانب خداوند الهام می بخشد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، وجود امیدواری را در عرصه رسانه، لازمه موفقیت عنوان کرد و گفت: رسانه ای که خود امیدوار باشد، می تواند در راستای امیدبخشی نیز گام بردارد.

وی در ادامه صحبت های خود به آیاتی از قرآن کریم اشاره نمود و اظهار کرد: اهداف باید در جهت مطالعه، پیگیری و استمرار باشد تا امیدبخشی را به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تبیین شعار «ما می توانیم» باید در جامعه ترویج پیدا کند، اضافه کرد: در موقعیت های ایجادشده باید یک قدم جلوتر گام برداریم و شعار ما توانستیم را بر سر زبان ها جاری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، در پایان از زحمات دست اندرکارانی که جهت برگزاری این رویداد تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: اهداف باید مطالعه شده، محکم و دقیق باشد.

گفتنی است؛ در رویداد جام رسانه امید استان سمنان، یک تیم دختر و یک تیم پسر از خبرگزاری پانا استان سمنان شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار