نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

سیاه‌نمایی، حربه اصلی رسانه‌های دشمن است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان، سیاه‌نمایی را حربه اصلی رسانه‌های دشمن عنوان کرد و افزود این حربه، مردم را از حضور در صحنه‌های انتخابات باز می‌دارد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سیاه‌نمایی، حربه اصلی رسانه‌های دشمن است

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در آیین افتتاحیه رویداد جام رسانه امید استان سمنان، رسانه را امروزه یکی از مؤلفه های قدرت دانست و ادامه داد: در گذشته، مقدم های قدرت بحث امنیت، مسائل اقتصادی و نظامی بود ولی امروزه، رسانه نیز به آن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید امیدآفرینی را دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد: رسانه ها باید عمارگونه به میدان تبیین بیایند تا بتوانیم امید را در جامعه ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه اهمیت بر عرصه های رسانه ای و اقتصادی، اولویت هر کشور است، گفت: این دو مورد تنها با حضور ما در انقلاب و تصمیم سازی های مهم کشور صورت می گیرد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به این نکته که دشمن در تلاش است، ناامیدی را در جامعه اسلامی تبیین کند، خاطرنشان کرد: امروز همه رسانه ها باید در زمینه تبیین به میدان بیایند.

وی با اشاره به اینکه تسلط رسانه ای برخلاف سلطه نظامی است، تصریح کرد: این سلطه یعنی انسان، بدون هیچ گونه زور و اجبار، نیازهای ذهنی و قلبی مخاطب را بشناسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان، ضمن اشاره به این مورد که دشمن جهت تسلط بر کشور، جنگ های ترکیبی و شناختی را آغاز کرده است، اضافه کرد: تنها راهی که مردم را از جنگ و فتنه دشمن دور می کند، جهاد تبیین است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی، رسانه را ابزار پرقدرت در دست استکبارگران دانست و گفت: نظام سلطه با استفاده از رسانه، ضعف های خود را پوشانده و در تلاش جهت نفوذ بین جوامع اسلامی است.

گفتنی است؛ در رویداد جام رسانه امید استان سمنان، یک تیم دختر و یک تیم پسر از خبرگزاری پانا استان سمنان شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار