مسئول بسیج رسانه استان سمنان خبر داد:

شرکت ۲۹ تیم از رسانه‌ها در رویداد جام رسانه امید سمنان

سمنان (پانا) - مسئول بسیج رسانه استان سمنان از برگزاری جام رسانه امید در استان سمنان خبر داد و گفت ۲۹ تیم از رسانه‌های استان در این رویداد شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۲۹ تیم از رسانه‌ها در رویداد جام رسانه امید سمنان

محمود احمدی، در آیین افتتاحیه جام رسانه ای امید، با اشاره به اینکه ۸۰ خبرنگار در این رویداد رقابت دارند، اظهار کرد: ۲۳ تیم از سمنان، سه تیم از شاهرود، یک تیم از دامغان، یک تیم از گرمسار و یک تیم رسانه از مهدیشهر حضور دارند.

وی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سه جهاد تبیین، خدمت و امیدآفرینی، گفت: دبیرخانه جام رسانه ای امید استان سمنان نیز در این راستا اقدام به فراخوان اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی نمود تا حول سه محور فوق در حوزه پیشرفت استان سمنان اقدام کنند.

مسئول بسیج رسانه استان سمنان ضمن بیان اینکه بخشی از تولید محتوا با برگزاری اردوی راویان پیشرفت در هفته گذشته انجام شد، ادامه داد: تیم ها در میدان رقابت در دو بخش تولید محتوا در قالب های تعیین شده و انتشار اخبار به رقابت پرداختند.

احمدی همچنین به حضور کلیه خبرگزاری ها و رسانه های مختلف مکتوب در این جام اشاره کرد و گفت: تیم ها به صورت ۵، ۳ یا تک نفره در رویداد رسانه ای جام امید استان سمنان حاضر شدند.

وی در پایان از تمامی کسانی که جهت برگزاری این جام رسانه ای تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرده و برای تیم های شرکت کننده نیز آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ در رویداد جام رسانه امید استان سمنان، یک تیم دختر و یک تیم پسر از خبرگزاری پانا استان سمنان شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار