برگزاری جلسه توجیهی مسئولان حفاظت آزمون سراسری ۱۴۰۲ در کلات

کلات (پانا) - جلسه توجیهی و هماهنگی روسای حوزه‌ها و مسئولین حفاظت آزمون سراسری ۱۴۰۲ (نوبت اول) با حضور مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان، معاون توسعه و پشتیبانی، مسئول حراست و حفاظت آزمون سراسری و جمعی از همکاران اداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی مسئولان حفاظت آزمون سراسری ۱۴۰۲ در کلات

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار کنکور سراسری ۱۴۰۲ شهرستان در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از قبول مسئولیت همکاران برای همکاری در برگزاری این ماراتن علمی به تشریح وضعیت آب و هوایی، برودت و نحوه صرفه جویی در مصرف‌گاز پرداخت و گفت: ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت رسمی و مروجان فرهنگ در جامعه وظیفه متفاوتی نسبت به بقیه داریم.

پروانه اظهار کرد: یکی از وظایف ما در این ایام که سرما و برودت هوا موجب افت فشار و گاه قطعی برخی از نقاط کشور و استان را شاهد بوده ایم، آگاه سازی سایرین نسبت به مسائل است. نباید بگذاریم دشمنان نظام در این زمینه سوء استفاده کرده و به عنوان معلم باید از رسیدن به این اهداف جلوگیری کنیم. پس باید فرهنگ سازی را از خودمان شروع کرده تا به جامعه تسّری پیدا کند.

وی در ادامه به موضوع اصلی جلسه پرداخت و گفت: شما همکاران محترم باید تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش در حوزه های برگزاری آزمون به کار بگیرند و هر عملی که موجب سلب این موضوع می شود باید برطرف شود.

وی بیان کرد: مدیران حوزه ها با توجه به حساسیت موضوع، عوامل مربوطه را نسبت به وظایفشان آگاه کنند تا خدایی ناکرده خللی در روند آزمون صورت نگیرد.

پروانه افزود: با دستگاه های ذیربط و خدمات رسان (آب،برق،گاز) هماهنگی های لازم صورت گرفته است، ولی باید تمهیدات لازم برای گرمایش (سوخت جایگزین) و قطعی آب و برق صورت بگیرد.

وی در ادامه به موضوع تردد به موقع داوطلبان اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس شبانه روزی مراکز شهرها (زاوین،لاین،چنار و کلات) آمادگی لازم را برای پذیرش دانش آموزان در روز قبل از آزمون داشته باشند تا در صورت برودت و بارش برف، داوطلبان به مشکل برخورد نکنند.

این مقام مسئول در ادامه تکریم اولیا و همراهان داوطلبان را لازم و ضروری دانست و فراهم کردن محلی برای اسکان و پذیرایی از این عزیزان در روزهای آزمون را مورد تاکید قرار داد.

پروانه خطاب به مدیران حوزه ها بیان کرد: کاری که در پیش داریم با حساسیت بالایی همراه است، باید همه عوامل پای کار باشند تا این ماراتن بزرگ علمی به خوبی و بدون هیچ مشکلی به پایان برسد. همه شما عزیزان نیروهای جهادی و انقلابی هستید و قطعا اجازه نخواهید داد که دغدغه ای بوجود بیاید. امیدوریم با همت و همکاری شما همکاران ارجمند دانش آموزان عزیز بتوانند با آرامش خاطر به رقابت پرداخته و موفقیت های لازم را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار