نومعلم مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ مشهد:

رابطه صمیمی معلم و دانش‌آموز عامل علاقه دانش‌آموزان به یادگیری خواهد شد

مشهد (پانا) - نو‌معلم مقطع متوسطه اول گفت‌ اگر رابطه معلم  و دانش‌آموز صمیمی و محترمانه باشد دانش‌آموز نیز به محیط یادگیری علاقه‌مند می‌شود و یادگیری سریع‌تر انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رابطه صمیمی معلم و دانش‌آموز عامل علاقه دانش‌آموزان به یادگیری خواهد شد

ریحانه سعادتی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: معلمی رسالتی بزرگ در مسیر یاد‌دهی و تعلیم است و از آنجایی که معلمان همواره الگوی دانش آموزان بوده‌اند، قدم نهادن در این مسیر سخت خواهد بود.

نومعلم ناحیه ۲ مشهد خاطر‌نشان کرد‌: در رابطه با محیط یادگیری بهتر، اگر دانش‌آموزان بتوانند ارتباط درست و صمیمانه و در عین حال محترمانه با معلم داشته باشند، به محیط علاقه‌مند می‌شوند و یادگیری نیز سریع تر انجام خواهد شد. اگر این ارتباط گیری درست صورت بگیرد ناخودآگاه دانش آموزان تمامی رفتار و تدریس را از معلم جذب می کنند.

وی در رابطه با چگونگی بهبود نظام آموزشی با توجه به پیشرفت رسانه عنوان کرد: با توجه به پیشرفت رسانه‌، در نظام آموزشی بهتر است در کنار آموزش حضوری از آموزش مجازی نیز استفاده کرد‌. برای درک بهتر دانش‌آموزان از درس و فراگیری آسان روش‌هایی از جمله استفاده از کلیپ و انیمیشن و... باعث بهبود بخشیدن و تقویت وضعیت آموزشی و تدریس خواهد شد.

سعادتی در پایان گفت: با توجه به معلم بودن و شرایط توصیه من به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول این است که با جمع‌آوری اطلاعات کامل و ارزیابی انتخاب رشته کنند‌ و در این امر مهم به علاقه و استعداد خود توجه داشته باشند و با آگاهی کامل وارد مقطع متوسطه دوم شوند.

دانش‌آموز خبرنگار‌‌: ریحانه باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار