مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

مشارکت حداکثری، از جمله ضرورت‌های انتخابات مجلس است

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران عنوان کرد مشارکت حداکثری، از جمله ضرورت‌های انتخابات مجلس است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت حداکثری، از جمله ضرورت‌های انتخابات مجلس است

سومین جلسه هماهنگی برگزاری ستاد انتخاباتی منطقه ۱۸ با حضور منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه و رئیس ستاد انتخابات، محمد جواد خسروی، شهردار منطقه ۱۸ و مسئول پشتیبانی، حسین کریمیان، مسئول هئیت نظارت منطقه و مجید دهقانی، نماینده عالی فرماندار در دفتر شهردار منطقه ۱۸ برگزار شد.

منصور هدایتی اظهار کرد: باید حوزه‌های مربوط، زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم آورند و اعضای ستاد انتخاباتی و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات منطقه نیز ضمن برنامه‌ریزی دقیق، نیازمندی‌های مرتبط را با احصای شرایط اعلام کنند.

وی ضمن تاکید بر تسلط به قانون انتخابات برای دست اندرکاران، آموزش به عوامل اجرایی انتخابات را نیز یادآور شد و افزود: باید برای تمامی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوره‌های آموزشی ویژه برگزار شود تا با آمادگی کامل در روند انتخابات ورود کنند.

هدایتی درباره مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری از جمله ضرورت‌های انتخابات مجلس است. یکی از چهار اصولی که رهبری بر آن تاکید کردند و البته در کنار امنیت، رقابت و سلامت، مشارکت است که همه باید در دعوت به انتخابات کوشا باشیم.

گفتنی است در این نشست اعضای حاضر نقاط ضعف، قوت و راهکارهای رفع نقاط ضعف در انتخابات دوره‌های گذشته را تشریح کردند و هریک گزارشی از فعالیت های صورت گرفته را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار