کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهر تهران:

مسابقات فرهنگی، هنری راهی به سوی کشف استعداد دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهر تهران، هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری را کشف استعداد و توانمندسازی دانش‌آموزان و موجب شادی و نشاط روحیه آنها دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۲۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی، هنری راهی به سوی کشف استعداد دانش‌آموزان  است

علی امینیان، کارشناس فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مسابقات فرهنگی هنری تاثیر بسزایی در آینده دانش آموزان خواهد داشت و ایجاد چنین فضاهایی برای رشد دانش آموزانی که در این زمینه ها استعداد دارند از اولویت های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به جزئیات شیوه‌نامه پویش مهر (قصه ما و به سوی قله) دستورالعمل مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین چگونگی ترغیب دانش آموزان جهت شرکت در مسابقات و جشنواره ها عنوان کرد: به مناسبت هفته فرهنگ و هنر، نمایشگاهی از تاریخ ۷ الی ۱۲ بهمن در مدارس برگزار خواهد شد که دانش آموزان می‌توانند آثار خود را که در مسابقات فرهنگی هنری پویش مهر در رشته‌هایی مانند نقاشی همگانی، آوای موسیقی، هنرهای تجسمی و ... است شرکت کنند و این فضا برای آنها آماده شده تا در جهت توانمندسازی بتوانند آثار خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: برای شرکت در مسابقات، مربیان پرورشی می بایست از فرایند آماده سازی نمایشگاه، از تمامی صحنه ها تا بازدید از آثار دانش آموزان، فیلم و عکس تهیه کرده و کلیپ آن را به منطقه خود ارائه دهند تا بعد از بررسی توسط داوران، ۶ فیلم برگزیده (از هر مقطع دو فیلم) به مرحله استانی راه پیدا کند.

در پایان فائزه قربانیان زاده، کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران گفت: برای ثبت نام دانش آموزان می بایست در سامانه نورینو (my.medu. ir) تا ۱۵ بهمن ماه ثبت نام کرده و شرح برنامه در رشته های حضوری و غیرحضوری مسابقات فرهنگی هنری و همچنین شیوه ارسال آثار و زمانبندی فعالیت های دبیرخانه را در سطح منطقه خود مطالعه کنند تا بتوانند به بهترین نحو دانش آموزان را هدایت کنند.

​​​خبرنگار دانش آموز: مبین جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار