سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر:

درک‌ روح هنری آثارهنرمندان به آنان انگیزه خواهدبخشید

اسلامشهر (پانا) - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، حمایت از هنرمندان را در راستای درک روح هنری دمیده شده در آثارآنان دانست که به هنرمند انگیزه خواهدبخشید.

کد مطلب: ۱۴۳۹۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
درک‌ روح هنری آثارهنرمندان به آنان انگیزه خواهدبخشید

طاهر طاهری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌اسلامشهر، در بازدید از نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی هنرمندان اسلامشهر که در نگارخانه هنر منطقه در حال برگزاری است، ضمن گفتگو با هنرمندان و خالقان آثار و تقدیر از فعالیت‌های آنان در سخنانی اظهارکرد: حمایت از هنرمند تنها خرید آثار او نیست، بلکه درک روح هنری دمیده شده در آثارش و حمایت از تمام فراز و فرودهای زندگی او می‌باشد که به هنرمند انگیزه خواهدبخشید.

وی بیان کرد: اتحاد و همبستگی در بین هنرمندان شهرستان اسلامشهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این مهم باعث پیشرفت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان است.

در ادامه عباس امانی، مسئول انجمن هنرهای تجسمی اسلامشهر، نیز در تشریح آثار هنری نمایشگاه افزود: به بهانه هفته فرهنگ و هنر مجموعه‌ای از هنرمندان شهر گردهم آمدند تا بار دیگر در این رویداد هنری شرکت کرده و چراغ فعالیت‌های تجسمی را روشن نگاه دارند.

وی تصریح کرد:در این نمایشگاه مجموعا" تعداد 40 اثر شامل سی و‌شش اثر نقاشی، یک عدد مجسمه چوبی و 3 اثر طراحی از 32 هنرمند برجسته شهرستان با تکنیک‌های ترکیب مواد، طراحی با مداد و زغال، رنگ روغن، اکرولیک ،مداد رنگی و آبرنگ در ابعاد مختلف با موضوع آزاد در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است و گفت،نمایشگاه مذکور به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر پذیرای عموم علاقمندان و دوستداران هنر است.

در پایان عباس‌امانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی هنرمندان اسلامشهر، آثاری از مریم ظهیری، سعیده اسدپور، مهناز مهری، فاطمه موسوی، سیما احدی، پریسا رشیدی، مژگان رهنما، هادی ابراهیمی چیچکلو، مهسا بدری، سلیمه سراجی، مینا رنجبر، معصومه کیانی، الهه فرجی، فرح اسدی، کبری نوروزی، مهدیه عبدالهی، سایه مهدی، پریناز امیری، آیناز جوادی و مینا فرجی به نمایش گذاشته شده است.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار