امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

نظام‌اسلامی با اقتدارکامل‌، پشتیبان ملت است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهردر خطبه‌های نماز‌ جمعه، نظام‌اسلامی را پشتیبان ملت برشمرد که در اوج اقتدار قراردارد و مردم با حضور در انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نظام‌اسلامی با اقتدارکامل‌، پشتیبان ملت است

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌ جمعه شهرستان‌ اسلامشهر در جریان برگزاری خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به رعایت تقوا و حدود الهی و تبریک سالروز ولادت حضرت‌علی (ع) اظهار کرد: در آیات قرآن‌کریم و روایات، ضمن توجه به سیره امیرالمومنین (ع) به اخلاق ایشان به عنوان الگویی مهم جهت همگان تأکید شده است.

وی در خطبه دوم نماز‌ جمعه، با اشاره به مناسبت‌های هفته از جمله، حماسه مردم آمل در سال ۱۳۶۰ بر علیه گروهک‌های ضد انقلاب بیان کرد: مردم آمل شهر را به هزار سنگر تبدیل کردند و منافقین ناکام شدند و نشان دادند که مردم ایران اسلامی در همه جای کشور مبارز و مجاهد هستند.

امام‌جمعه اسلامشهر تصریح کرد: امروز نیز با توجه به جنگ فرهنگی دشمنان می‌بایست سنگرها را مقاوم کنیم و یکی از مهمترین مصادیق برگزاری اعتکاف است که ۴۰۰۰ معتکف در سی‌ودو مسجد شهرستان اسلامشهر در حال عبادت خداوند متعال هستند.

حجت‌الاسلام برقراری افزود: در جریان مسائل اقتصادی هم می‌توان بر تحریم‌هاغلبه کرد و یک بخش آن به اسراف مردم برمی‌گردد و اگر سبک زندگی ما درست شود، می‌توانیم اقتصاد روشن و شفاف داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان‌ اسلامشهر با اشاره به آغاز دهه فجر و بازگشت امام راحل به ایران‌اسلامی و سرنگونی حکومت پهلوی تأکید کرد: اکنون دشمن پس از گذشت سالیان متمادی از انقلاب‌اسلامی در حال سست کردن پایه‌های مردمی انقلاب است و نمونه آن تحریم انتخابات و ایستادن در مقابل نظام است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران‌اسلامی با حضور در انتخابات یازدهم اسفند بار دیگر دشمن را ناامید خواهند کرد و نشان می‌دهند که نظام‌اسلامی پشتیبان ملت است و در اوج اقتدار قرار دارد.

شایان ذکر است، در این مراسم آیت‌‌الله‌غلامعلی نعیم‌آبادی، امام جمعه سابق بندرعباس در استان هرمزگان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه با تبیین دعای ماه رجب خطاب به حاضرین در اعتکاف گفت: نتیجه مهم اعتکاف می‌بایست رعایت اخلاق‌الهی باشد و فردمسلمان بایدکانون خیر بوده و دیگران به او امیدوار باشند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار