مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

بزرگترین مجتمع آموزشی-ورزشی دانش‌آموزی کشور در3 ماه به بهره‌برداری رسید

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت مجتمع ورزشی شهید سلیمانی اردبیل، به عنوان بزرگترین مجتمع ورزشی دانش‌آموزی کشور، درطول 3 ماه آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۸۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین مجتمع آموزشی-ورزشی دانش‌آموزی کشور در3 ماه به بهره‌برداری رسید

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در گردهمایی معاونین تربیت بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در شهرستان سرعین اظهار کرد: حادثه تلخ و غمبار انفجار تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر تصویری گویا از کوردلی و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: بعضی از کشورهای غاصب اجازه نمی دهند که صلح و آرامش در دنیا گسترش پیدا کند. تجاوز اسرائیل به غزه و عملیات های تروریستی نمونه بارز این اعمال شنیع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: محور مقاومت و تفکر مقاومت به دنبال ایستادن در مقابل ظلم و جور و گستراندن عدالت و امنیت در جامعه است و این امنیت نسبی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

صفری در بخش دیگری ازسخنانش بیان کرد: در عرصه آموزش و پرورش، تربیت بدنی علاوه بر مهارت های معلمی ضمن مرور وضعیت سرانه فضای آموزشی، تربیتی و ورزشی این استان گفت: تلاش کردیم با صداقت و منطق به وضعیت موجود نگاه کنیم و از تمام ظرفیت های استانی و ملی برای رفع کمبودها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: پیش از دولت سیزدهم سرانه فضای ورزشی دانش آموزی حدود ۲۰ سانتی مترمربع بود و با تلاش های انجام شده در این دولت این عدد به بالای ۵۰ سانتی مترمربع رسیده است. همچنین ۳۷۰ پروژه مدرسه سازی در سراسر این استان با مشارکت خیرین و دستگاه های اجرایی در حال ساخت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مجتمع ورزشی شهید سلیمانی اردبیل که امروز به عنوان بزرگترین مجتمع ورزشی دانش آموزی کشور شناخته می شود، از سال ۱۳۸۰ به حال خود رها شده بود اما با همت آموزش و پرورش این استان در عرض ۳ ماه آماده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار