کلنگ‌زنی احداث سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی در دبیرستان سبلان ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، آئین کلنگ‌زنی احداث سالن ورزشی طرح شهید‌سلیمانی در دبیرستان دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی احداث سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی در دبیرستان سبلان ناحیه یک اردبیل

به گزارش آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، در حاشیه این مراسم توحید مجیدی اردبیلی، مدیر ناحیه یک اردبیل گفت: پروژه های ورزشی دانش آموزی ناحیه یک، شامل سالن ورزشی دبیرستان سبلان، چمن مصنوعی مدارس امام خمینی و طالقانی و نیز تجهیز سالن کشتی هنرستان استاد شهریار است که در قالب طرح شهید سلیمانی برای توسعه ورزش دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

منصور صاحب، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان هم اظهار کرد: تنوع بخشی به محیط های یادگیری و یاددهی در فرایند یادگیری یکی از اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین است و همچنین ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در شادابی و نشاط، سرزندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج رفتارهای اجتماعی و مهارت‌های زندگی نقش اساسی ایفا می کند و به خاطر همین موضوع است که با همت وزیر محترم آموزش و پرورش طرح شهید سلیمانی( نهضت‌ ملی‌ ایجاد‌ فضاهای‌ ورزشی درون‌ مدرسه‌ای‌) در سطح کشور به طور همزمان انجام می گیرد.

وی افزود: استان اردبیل از نظر سرانه فضای ورزشی در آموزش و پرورش در سطح مطلوبی قرار ندارد که امید است با انجام دادن این طرح، سرانه فضای ورزشی بهبود یابد.

گفتنی است آیین کلنگ زنی احداث سالن ورزشی دبیرستان سبلان توسط دو نفر از فرزندان شهید صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار