نامگذاری بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل به نام شهید سلیمانی

مدیرکل نوسازی مدارس: هم اکنون ۱۰ مدرسه در استان در حال ساخت است

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل اعلام کرد بزرگترین مجتمع آموزشی استان اردبیل که پیش از این به نام حیات طیبه در حال احداث و تکمیل بود، به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نامگذاری بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل به نام شهید سلیمانی

به گزارش اداره کل فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جریان بازدید از روند احداث پروژه آموزشی شهید قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: این مجموعه آموزشی که شامل 24 کلاس درس است، از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم دانش‌آموز پذیرش می‌کند تا نسل آینده در این مجموعه به شکل کامل و مجهز آموزش ببینند.

او به بخش‌های مختلف این مجتمع آموزشی اعم از سالن غذاخوری، سالن ورزشی، کتابخانه، آزمایشگاه با تجهیزات مناسب با تحصیل دانش‌آموزان و... اشاره و خاطرنشان کرد: قرار است همزمان با سوم خرداد ماه این مجتمع آموزشی در شهرک کارشناسان اردبیل به بهره‌برداری برسد.

فرماندار اردبیل گفت: به دلیل افزایش جمعیت ساکن در اردبیل و به تبع آن نیاز دانش‌آموزان به فضاهای آموزشی با احداث واحدهای جدید با کمک خیران و تلاش مسئولان استانی و ملی سعی بر این است تا ساخت مدرسه به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه در شهرک‌ها و مناطق اطراف شهر اردبیل مدارس جدید احداث و راه‌اندازی شود.

امامی یگانه بیان کرد: تاکنون برای احداث بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل 12 میلیارد تومان هزینه شده و پیمانکار با افزایش اکیپ‌های خود تلاش می‌کند تا این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

او افزود: برای تکمیل این مجموعه آموزشی به ویژه نماسازی آن به 16 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخشی از آن از طریق منابع ملی تامین شده و در مرحله پرداخت به پیمانکار است.

دولت لطفی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز در این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر ساخت 10 مدرسه با 83 کلاس درس در شهرستان اردبیل در حال اجراست.

او خاطرنشان کرد: 33 میلیارد تومان اعتبار اعم از منابع ملی، خیرین و مشارکتی برای احداث این مدارس هزینه شده و امیدواریم تا پایان سال همه این واحدهای آموزشی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار