وزارت آموزش و پرورش در بیانیه‌ای در محکومیت اقدام تروریستی کرمان اعلام کرد:

وحشت رژیم صهیونیستی از شهیدسلیمانی به زائران مزار پاک او تسری یافته است

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد که این اقدام تروریستی نشان داد که دامنه وحشت رژیم صهیونیستی و نیروهای تروریست دست‌پرورده‌اش از شهید قاسم سلیمانی عزیز به زائران مزار پاک او تسری یافته است.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
وحشت رژیم صهیونیستی از شهیدسلیمانی به زائران مزار پاک او تسری یافته است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ در پی اقدام تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان گرامی در مسیر زیارت سردار دل‌ها، وزارت آموزش و پرورش بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

دشمنان جنایتکار ملت ایران در پی شکست سخت از مردم غیور ایران اسلامی، جنایتی ناجوانمردانه رقم زدند و انتقام شکست‌های پیاپی خود را از کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع و مظلوم گرفتند.

این اقدام تروریستی نشان داد که دامنه وحشت رژیم صهیونیستی و نیروهای تروریست دست‌پرورده‌اش از شهید قاسم سلیمانی عزیز به زائران مزار پاک او تسری یافته است.

خانواده بزرگ فرهنگیان کشور، شهادت مظلومانه گروهی از هموطنان عزیز به‌ویژه جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، ولی امر مسلمین، خانواده سرافراز شهدا و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

قطعا خون این زائران شهید، خانواده بزرگ آموزش و پرورش را برای تربیتِ نسل آرمانی و رهرو شهدا و حاج قاسم سلیمانی مصمم‌تر از پیش خواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار