در بیانیه سازمان نهضت سوادآموزی در پی حادثه تروریستی کرمان آمده است:

ملت ایران هیچگاه از عشق ورزیدن به راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز دست نمی‌کشد

تهران (پانا) - سازمان نهضت سوادآموزی و پایگاه بسیج شهید بهشتی این سازمان طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت زائران مظلوم در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد ملت ما هیچگاه به واسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران هیچگاه از عشق ورزیدن به راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز دست نمی‌کشد

در بیانیه سازمان نهضت سوادآموزی آمده است:

«إنّا للّه وإنّا إلیْه راجعون

بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی آغشته گشته و چهره پلید خود را نمایان ساخت. هر چند با این شهادت‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پربارتر می‌شود.

این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه و حقد عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند باید بدانند ملت ما هیچگاه به واسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید.

ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه و درخواست اشد مجازات برای مسببان مستقیم و پنهان آن، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمان در این حادثه تروریستی را به تمامی مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک، علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان، شفای عاجل از خداوند متعال خواستاریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار