استاندار لرستان:

حضرت فاطمه(س) الگویی تاثیرگذار برای تمام بشریت است

لرستان (پانا) - استاندار لرستان حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی از یک زن تاثیرگذار دانست و گفت الگوی حضرت زهرا(س) برای تمام بشریت کافی است.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حضرت فاطمه(س) الگویی تاثیرگذار برای تمام بشریت است

فرهاد زیویار ظهر امروز در مراسم دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد به رخدادهای دهه مقاومت و بصیرت اشاره کرد و گفت: مقارن با نهم، سیزدهم و نوزدهم دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تولد امام خمینی(ره) و ولادت حضرت زهرا(س) وجود دارد که حلقه اتصالی بین همه این مناسبت‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) ظرفیت انسانی خود را نشان داد، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) اگر لازم بود در خانه می‌ماندند و هر وقت هم لازم می‌شد از خانه خارج می‌شدند، اگر در خانه می‌ماند نتیجه آن تربیت فرزندانی چون امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) بود و اگر از خانه خارج می‌شد در امورات مسلمین تاثیرگذار بود.

استاندار لرستان حضرت فاطمه زهرا را الگویی از یک زن تاثیرگذار دانست و گفت: الگوی حضرت زهرا(س) برای بشریت کافی است، الگویی که ۱۴۰۰ سال پیش تربیت شده پبامبر(ص) بوده است.

زیویار تصریح کرد: حضرت وقتی بیرون می‌آمدند در جامعه پیرامون تاثیرگذاری خود را داشت به طوری که بسیاری از افراد در مقابلشان سرافکنده می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در حجب و حیا در عالی‌ترین شکل بودند، یادآور شد: حضرت صدیقه کبری(س) زنی تاثیرگذار بود که اکنون برای همه ما تبدیل به الگو شده است.

استاندار لرستان به نقش‌آفرینی زنان در مناسبت‌های دهه بصیرت اشاره کرد و افزود: زنان و مردان در نهم، سیزدهم و نوزدهم دی ماه احساس مسئولیتی به جامعه از خود نشان دادند که منجر به انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه زن تاثیرگذار یعنی اینکه در دامنش حاج قاسم سلیمانی پرورش یابد، خاطرنشان کرد: زن و مردی تاثیرگذار می‌شود که نسبت به اعضای خانواده و نسبت به زمانه و مملکت خود در بالاترین وضعیت احساس مسئولیت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار