دانش‌آموزخبرنگار لرستانی مقام برتر جشنواره زنان تمدن‌ساز را کسب کرد

خرم آباد (پانا) - ستایش معظمی گودرزی، دانش‌آموز خبرنگار پانا موفق به کسب مقام دوم بخش دانش‌آموزی جشنواره بانوی تمدن‌ساز استان لرستان شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگار لرستانی مقام برتر جشنواره زنان تمدن‌ساز را کسب کرد

در سومین جشنواره بانوی تمدن ساز که به همت دفتر امور زنان و خانواده استانداری لرستان برگزار شد، دانش آموز خبرنگار پانا به نام «ستایش معظمی گودرزی » از شهرستان بروجرد، روستای ونایی، مقام دوم را در بخش دانش آموزی را کسب کرد.

این جشنواره، بانوان موفق استان لرستان را در حیطه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و جهادی معرفی می کند.

در سومین دوره این جشنواره ۳۳ بانو در بخش های مختلف به عنوان نمونه ای از الگوی کامل زن نه شرقی و نه غربی و شاهدی از دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی شده و روایتگران پیشرفت در استان لرستان هستند.

فریبا ولی پوری، مدیرکل امور زنان و بانوان استانداری لرستان در اختتامیه این همایش از چاپ کتاب زندگی نامه و مستند تلویزیونی ۳۰ قسمتی در مورد زندگی بانوان تمدن ساز استان لرستان خبر داد.

ستایش معظمی گودرزی دانش آموز پایه دهم رشته حسابداری هنرستان دولتی دخترانه شایستگان منطقه اشترینان است. او از سنین کودکی به خبرنگاری علاقه‌مند بود و از آن زمان تاکنون، فعالیت‌های خبرنگاری خود را در رسانه‌های مختلف آغاز کرده است.

وی در جشنواره های رسانه ای سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا مقام های متعدد کسب کرده است.

وی همچنین در زمینه های ورزشی، فرهنگی، هنری و قرآنی نیز به مقام هایی در سطح استان و کشور دست پیدا کرده است.

کسب مقام برتر توسط دانش آموز خبرنگار پانا اهل روستای ونایی در جشنواره زنان تمدن ساز، نشان از توانمندی و استعداد بالای دختران ایران زمین در زمینه‌های مختلف است. این موفقیت، مایه افتخار و سربلندی مردم و سازمان دانش آموزی استان لرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار