مدیرکل آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

بهترین و موثرترین جای اجرای مکتب حاج قاسم سلیمانی در مدرسه است

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کردبهترین و موثرترین جای اجرای مکتب حاج قاسم سلیمانی در مدرسه است.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بهترین و موثرترین جای اجرای مکتب حاج قاسم سلیمانی در مدرسه است

حسنعلی عزت‌خواه در تجمع بزرگ دختران حاج قاسم که با حضور پرشور و حماسی دانش آموزان دختر و مسئولان هم زمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد گفت: امروز مکتب شناسی حاج قاسم برای ما مهم است که پایه و اساس این مکتب عقلانیت است.

عزت خواه با بیان اینکه در مکتب حاج قاسم عقلانیت حرف اول را می زند، افزود: اگر این مکتب زیبایی دارد به خاطر عقلانیت و حکمت اوست که امروز راه تحول در کشور آشنایی مدیران و آحاد جامعه با مکتب شهید سلیمانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر بخواهیم ایران قوی بسازیم راهش ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است که توسط معلمان باید در مدارس برای دانش آموزان به خوبی تبیین شود.

عزت خواه در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود و با دل کندن از تعلقات مادی و دنیوی و خانواده خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را برای همیشه آبیاری و از ارزش های اسلامی پاسداری کردند.

وی، تدوام راه شهدا را در پیروی از مسیر امام (ره)، مقام معظم رهبری و عمل به وصییت شهدا دانست و گفت: امروز در مقابله با توطئه های مختلف استکبار ضروری است همه قشرهای جامعه بویژه جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان هوشیار و بصیرت خود را حفظ کنند.

عزت خواه با یادآوری حماسه ۹ دی توسط مردم ایران اسلامی، ملت ایران اسلامی رامردمی ولایت‌مدار، انقلابی ، هوشیار و وفاردار به نظام و انقلاب دانست و افزود: دشمنان نظام و انقلاب با وجود همه تلاش‌ها برای ضربه زدن به انقلاب و نظام، اما با راهبری رهبر معظم و انقلاب و هوشیاری مردم هیچ‌گاه نتوانسته‌اند راه به جایی ببرند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،آن را الگویی بی نظیر برای تمامی آزادیخواهان خواهان عالم برشمرد و گفت:مکتب، رفتار و عمل این شهید بزرگوار به‌عنوان الگو برای نسل‌های آینده و جوانان در تاریخ ماندگار شده است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه خون پاک شهدا به نظام اسلامی اعتبار، عزت و اقتدار بخشید و کشور را در مسیر توسعه قرارداد افزود: علت تمام کینه‌ورزی و دشمنی استکبار نیز ناشی از همین امر است که نظام اسلامی با سرعت در مسیر دستیابی به تمامی قله‌های پیشرفت و افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی جابری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ،آن را خاری در چشم دشمنان دانست و افزود :سپهبد سلیمانی از آزمون گام نهادن در راه ولایت سربلند بیرون آمد و به دلیل داشتن روحیه استکبارستیزی و ایستادگی در برابر ظالمان و جنایتکاران خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه کوردلان و‌ در راس آن رئیس جمهور وقت دیوانه آمریکا با زیر دستانش به خیال خام خود با اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه خود آن را از سر راه خود برداشتند گفت:شهادت سردار سلیمانی، خون تازه ای در جبهه مقاومت و خیزش دوباره‌ای به انقلاب در داخل کشور،منطقه و تمامی ملت های آزادیبخش جهان بخشید به طوری که مکتب و آرمان های او روز به روز در منطقه خاورمیانه در حال گسترش است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تبیین ویژگی های شخصیتی،رفتاری،اخلاقی و عملی شهید حاج قاسم سلیمانی،آن را بهترین الگو برای جوانان امروز و آینده ایران اسلامی دانست و افزود:سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود مبدل به الگو و قهرمانی برای دنیای اسلام بویژه جوانان مسلمان و آزادیخواه در جهان شد که به دنبال عدالت و مبارزه با استکبار جهانی هستند.

وی گفت: اگر بخواهیم شاهد تحول در پرورش و تربیت دانش آموزان باشیم باید ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار بخوبی توسط مدیران مدارس و معلمان در مدرسه تبیین شود.

حجه الاسلام جابری افزود: اگر بخواهیم ایرانی قوی داشته باشیم باید مکتب شهید سلیمانی را در تمامی امور سرلوحه کار خود قرار دهیم.

قدرت موسوی ارشد معاون پرورشی اداره شهرستان بویراحمد نیز در پایان گفت: امروز دانش آموزان شهرستان بویراحمد اینجا جمع شدند که ثابت کنند اگر حاج قاسم رفته است مکتب او زنده و پایدار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار