مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

آشنایی دانش‌آموزان با مکتب حاج قاسم باید یک اولویت در نظام تعلیم و تربیت باشد

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی آشنایی دانش‌آموزان با مکتب حاج قاسم را یک اولویت در نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی دانش‌آموزان با مکتب حاج قاسم باید یک اولویت در نظام تعلیم و تربیت باشد

در آستانه فرارسیدن چهارمین سالگرد عروج آسمانی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اجتماع «فرزندان حاج قاسم»؛ دانش آموزان استان آذربایجان غربی همزمان با همسالان خود در سراسر کشور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دوی ارومیه و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این اجتماعِ بزرگ، ضمن قدردانی از دانش آموزان رهروِ راهِ قدس و سردار دلها در شکل دهی این محفل معنوی؛اظهار کرد: این انسجام نشان از علاقه ی وافر دانش آموزان نسبت به شهید قاسم سلیمانی است.

علی مطهری فلسفه برگزاری چنین مراسماتی را پاسداشت بزرگانی عنوان نمود که درراه تمامیت ارضی کشور از بهترین نعمت خدادادی گذشت کرده و جان خود را نثار استقلال میهن نمودند.

مطهری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازگویی ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی خصوصا دو شاخصه ویژه ی اخلاص و صداقت برای شناخت بیشتر دانش آموزان را یکی از فلسفه های برگزاری مراسم فرزندان حاج قاسم خواند و تصریح کرد:شهید حاج قاسم سلیمانی فردی بود که مقام والای ولایت او را بعنوان "مکتب "نامیده اند و برهمین اساس آشنایی فرزندان این مرز و بوم با بزرگمردان ایران زمین درراستای تحول ساحت های گوناگونی سند تحول از تکالیف اولویت دار سیستم تعلیم و تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار