دبیر ریاضی و فیزیک دوره متوسطه دوم شهرستان‌های تهران:

اجرای طرح رتبه‌بندی، تزریق امید در بین جامعه فرهنگیان بود

رتبه‌بندی، انگیزه‌ای برای ارتقای کیفیت آموزش در کنار بهبود معیشت معلمان است

تهران (پانا) - دبیر ریاضی و فیزیک دوره متوسطه دوم شهرستان‌های تهران گفت اجرای طرح رتبه‌بندی، تزریق امید و امیدآفرینی در بین جامعه فرهنگیان بود و هر کاری که به امیدافزایی جامعه کمک کند، قدم رو به جلویی است.

کد مطلب: ۱۴۳۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح رتبه‌بندی، تزریق امید در بین جامعه فرهنگیان بود

مهدی محمدی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: «به نظر شخص بنده و با توجه به برآیندی که گرفتیم، اکثر همکاران فرهنگی از اجرای این قانون راضی هستند و هیچ یک از همکاران در اصل قضیه مشکلی ندارند.»

وی با بیان اینکه بنده قبلا در وزارتخانه دیگری مشغول بودم و ۳ سال است که از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ وارد آموزش و پرورش شده‌ام، خاطرنشان کرد: «بنده دوران قبل از اجرای رتبه‌بندی را خیلی تجربه نکرده‌ام. هر چند انتقاداتی بود که بیشتر آن‌ها بابت نحوه اجرا و اشکالاتی بود که ممکن است در تعیین رتبه‌بندی برخی افراد پیش آمده باشد اما در مجموع، نگاه اکثریت همکاران، موافق و رضایتبخش است.»

محمدی با بیان اینکه رتبه‌بندی در مجموع طرح خیلی خوبی است چون در دانشگاه هم چنین بحثی مانند استادیار، دانشیار و.. داشتیم، افزود: «رتبه‌بندی فرهنگیان، انگیزه‌ای برای بهتر شدن است و هم به رشد تدریس و کیفیت آموزش کمک می‌کند و هم از لحاظ فردی و شخصی به معلمان کمک می‌کند و ایجاد انگیزه است.»

دبیر ریاضی و فیزیک شهرستان‌های تهران گفت: «اجرای طرح رتبه‌بندی، تزریق امید و امیدآفرینی در بین جامعه فرهنگیان و به‌ویژه ما تازه‌واردها بود که انگیزه مضاعفی برای ادامه کار ایجاد کرد.»

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای شان و جایگاه معلم و اینکه دغدغه معلم واقعا تدریس باشد و چند شغل در کنار معلمی نداشته باشد، اظهار کرد: «رتبه‌بندی نیز مقداری از این بابت از بُعد معیشتی کمک کرد و سبب امیدافزایی شد و هر کاری که به امیدافزایی جامعه کمک کند، قدم رو به جلویی است چرا که اگر معلمان ناامید باشند، این ناامیدی به دانش‌آموزان هم منتقل می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار