کسب مقام اول آموزش و پرورش فردوس در هفته ‌پژوهش‌

بیرجند (پانا) - فرماندار فردوس گفت‌ آموزش و پرورش فردوس همیشه در زمینه‌های علمی و آموزشی پیشگام بوده و هر ساله شاهد کسب امتیازات خوبی توسط این مجموعه هستیم که می‌توان به کسب مقام اول حوزه پژوهش در سال جاری اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول آموزش و پرورش فردوس در هفته ‌پژوهش‌

مهدی روشن، در شورای آموزش و پرورش شهرستان فردوس به نقش آموزش و پرورش در حوزه انتخابات اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات باید از درون خانواده‌ها انجام شود و این یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به شناسایی و به‌کارگیری دانش‌آموزان مستعد، اظهار داشت: یک سری زیرساخت‌ها برای دانش‌آموزان باید فراهم شود که می‌توان به ایجاد اردوگاه‌ها، کتابخانه‌های کوچک در مدارس و برگزاری نشست با شوراهای دانش‌آموزی اشاره کرد.

وی‌ با تأکید بر توجه ویژه به سند توسعه و قطب علمی شهرستان، تصریح کرد: «مطالعات طرح مجتمع آموزشی درحال انجام بوده و تا تکمیل و بهره‌برداری آن پای کار هستیم.

فرماندار شهرستان فردوس، در خصوص درخواست واگذاری سالن‌ اجتماعات شهید آوینی و تالار محراب به مجموعه آموزش و پرورش، بیان کرد: در جهت برگزاری مراسمات و همایش‌ها همکاری لازم برای در اختیار قراردادن این مجتمع‌ها صورت می‌پذیرد اما واگذاری کامل آن‌ها امکان پذیر نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار